W wielu z nich wprowadzano innowacyjne rozwiązania techniczne. Zawsze uznawano je za luksusowe i wiodące w swojej klasie. Zawsze ceniono ich niepowtarzalny design.
Wybraliśmy najciekawsze z nich.
W wielu z nich wprowadzano innowacyjne rozwiązania techniczne. Zawsze uznawano je za luksusowe i wiodące w swojej klasie. Zawsze ceniono ich niepowtarzalny design.
Wybraliśmy najciekawsze z nich.
To seria sedanów i coupe określana jako BMW Neue Klasse. Jego premiera odbyła się podczas międzynarodowego salonu motoryzacyjnego IAA 1961 we Frankfurcie nad Menem.
Dwudrzwiowy samochód sportowy produkowany w dwóch wersjach. powstało tylko 413 egzemplarzy. Do napędu stosowano silnik 3.2 V8 o mocy 140 KM.
Model ten, produkowany na wloskiej licencji samochodu Iso Isetta, zdobył niezwykłą popularność. Wyprodukowano 161 728 egzemplarzy.
Dwudrzwiowy sedan napędzany czterocylindrowym silnikiem o pojemności skokowej 1990 cm3 i mocy 100 KM. Produkowano także wersje z mocniejszymi jednostkami napędowymi.
Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport. Wyprodukowano 457 egzemplarzy, z czego 57 to auta wyścigowe.
Dwudrzwiowy roadster, napędzany czterocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 1971 cm3 i mocy 80 KM. Wyprodukowano 464 egzemplarze.
Powstały dwa egzemplarze coupé, które zaprojektowała firma Wendler z Reutlingen. Do napędu zastosowano czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1971 cm3 i mocy 80 KM.
Roadster napędzany silnikiem V8 o pojemności skokowej 3.2 l i mocy 150 KM, który pozwalał na rozwijanie prędkości maksymalnej 215 km/h. Wyprodukowano 253 egzemplarze, z których do dzisiaj przetrwały 203.
Premiera tego modelu odbyla się podczas międzynarodowego salonu motoryzacyjnego IAA 1961 we Frankfurcie nad Menem. auto miało samonośne nadwozie typu sedan, a w przednim zawieszeniu zastosowano innowacyjne w owych czasach kolumny McPherson.
Sportowe coupé napędzane rzędowym silnikiem sześciocylindrowym o pojemności skokowej 3003 cm3 i mocy 200 KM, który pozwalał na rozwijanie prędkości maksymalnej 214 km/h.
Model produkowany jako 2-drzwiowe coupé lub 2-drzwiowy kabriolet. Napędzany sześciocylindrowym silnikiem rzędowym o pojemności skokowej 1971 cm3 i mocy 55 KM. w pierwszym okresie produkcji (do 1941 r.) powstało 1396 egzemplarzy.
Dwumiejscowy roadster z nietypowo otwieranymi drzwiami, które chowały się w dolnych progach. Do napędu zastosowano sześciocylindrowy silnik rzędowy o pojemności skokowej 2494 cm3 i mocy 170 KM, ktory pozwalał na rozwijanie prędkości maksymalnej 217 km/h. Wyprodukowano 8000 egzemplarzy, co wcześniej określone było serią limitowaną.
Pierwszy samochod seryjny zaprojektowany przez BMW. wyprodukowano 7215 egzemplarzy.
Pierwszy w historii niemieckiej marki model klasy średniej. Napędzany sześciocylindrowym silnikiem rzędowym o pojemności skokowej 1490 cm3 o mocy 34 KM, który pozwalał na rozwijanie prędkości maksymalnej 100 km/h.
Mały samochód, ktory był produkowany na rynki europejskie i amerykańskie. Powstawał w trzech wersjach nadwozia - sedan, coupe i kabrio. Napędzany dwucylindrowym silnikiem typu bokser o pojemności skokowej 697 cm3 i mocy 30 KM, który pozwalał na rozwijanie prędkości maksymalnej 120 km/h.
W pierwszym okresie do napędu stosowano silnik V12 o pojemności skokowej 4998 cm3 i mocy 300 KM, który pozwalał na rozwijanie maksymalnej prędkości 250 km/h. Wersja M8 miała moc 550 KM.
Pierwszy model BMW, który otrzymał oznaczenie cyfrą 5. Wyprodukowano 699 094 egzemplarzy.
Luksusowy model, który napędzany był sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 2986 cm3 i mocy 172 KM, ktory pozwalał na rozwijanie prędkości maksymalnej 204 km/h.
Pierwszy model BMW Serii 7. Wyprodukowano 285 029 egzemplarzy. Wszystkie były wyposażane były napędzane rzędowymi silnikami benzynowymi o pojemności skokowej od 2788 cm3 do 3453 cm3 o mocy od 172 KM do 286 KM.
w silniki sześciocylindrowe w układzie rzędowym.
Dwudrzwiowe coupe, ktore w swojej topowej wersji 635 CSi zostało wyposażone w rzędowy sześciocylindrowy silnik o pojemności skokowej 3453 cm3 i mocy 218 KM, ktory pozwala na rozwijanie prędkości maksymalnej 225 km/h.
SUV produkowany w amerykańskim Spartanburgu, który doczekał się już trzeciej generacji.
Model klasy wyższej, który doczekał się już szostej generacji.