Logo

Audi Sport Quattro Concept: powrót legendy

Piotr Burchard
Piotr Burchard

Były to czasy, kiedy Audi nie sponsorowało jeszcze regat żeglarskich. Ani też obrzydliwie bogatych klubów piłkarskich czy koncertów muzyki poważnej. Nadwyżki gotówki płynęły w rozwój przedsięwzięć sportów motorowych, i były to dobrze wydane pieniądze. Wtedy też nikt z inżynierów dodających mocy i lekkości wyczynowym maszynom nie musiał uzgadniać drobiazgów z łańcuszkiem speców od wizerunku i ich zastępców – jeśli trzeba było wyciąć z auta kawał blachy, bo uznano go za zbędny, sięgano po odpowiednie narzędzie i dopiero gdy leciały iskry, powiadamiano „górę”.

Autor Piotr Burchard
Piotr Burchard
Powiązane tematy: Audi Quattro
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu