Limitowany model dostępny będzie w dwóch wersjach.: jako kombi, oraz soft-top ze zdejmowanym płóciennym dachem. Auto pokryto czarnym lakierem metalicznym w specjalnie dobranym odcieniu. Na masce, błotnikach i z tyłu znajdziemy kalkomanie sugerujące iż mamy doczynienia z wersją limitowaną. Z czarnym lakierem kontrastują matowo srebrne wykończenia klatki bezpieczeństwa, którą obudowano kanciaste nadwozie Defendera. Pionowy grill również pokryto srebrną matową farbą. Nowe są przednie reflektory pokryte gładkim szkłem, zaś w tylnych kloszach, po raz pierwszy w Land Roverze znalazły się diody LED. Ponadto wszystkie jubileuszowe modele SVX mają w standardzie pięcioramienne aluminiowe obręcze kół z satynowym wykończeniem, oraz ułatwiające wsiadanie stopnie umieszczone pod progami.Wewnątrz zmontowano sportowe fotele Recaro, aluminiową gałkę dźwigni zmiany biegów, oraz system audio z subwooferem i nawigację satelitarną Carmin. Każdy model jubileuszowy wyposażony będzie w tabliczkę z wygrawerowanym numerem egzemplarza. Wersja SVX przeznaczona będzie jedynie na rynek brytyjski. Powstanie 140 2-miejscowych Defenderów 90 z soft-topem i 60 modeli Station Wagon z miejscami dla czterech pasażerów. Produkcja startuje na wiosnę 2008 roku, a pierwsi klienci otrzymają kluczyki latem. źrodło: Mototarget
Legenda ma 60 lat
Land Rover zaprezentował jubileuszową, wersję modelu Defender SVX z krótkim rozstawem osi, zbudowaną z okazji 60-lecia marki