Logo
Nowe oblicze Jeepa Cherokee

Przemieniony Jeep Cherokee całkowicie zrywa z charakterem poprzednika. Pod względem stylistycznym wszystko jest inne! Pozostał jedynie charakterystyczny dla marki, 7-żebrowy grill, ale również ten element wygląda jakoś inaczej.

Nowy wizerunek pewnie nie wszystkim przypadnie do gustu, ale może takie radykalne posunięcie wyjdzie nowemu Jeepowi na dobre? Być może kontrowersyjny Cherokee odniesie podobny sukces, co kosmicznie wyglądający Nissan Juke? Pożyjemy, zobaczymy. Jedno jest pewne, wielu Amerykanów znienawidzi Fiata - większościowego udziałowca Chrysler Group LLC, do którego należy marka Jeep.

Zupełnie nowy Jeep Cherokee zadebiutuje na salonie w Nowym Jorku (29 marca – 7 kwietnia). Wtedy też poznamy wszystkie informacje na jego temat (jednostki napędowe, rodzaj napędu). Na chwilę obecną producent deklaruje tylko, że pojazd ma lepiej zachowywać się na asfalcie i zużywać mniej paliwa. Mówi się, że samochód, tak jak Dodge Dart, wykorzystuje płytę podłogową Alfy Romeo Giulietty.

Początek sprzedaży nowego Cherokee w USA planowany jest na trzeci kwartał bieżącego roku. W następnej kolejności auto trafi do Europy. Samochód będzie produkowany w amerykańskiej fabryce koncernu Chryslera w Toledo.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Wydawca AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium