Producent określa nowy model jako Sports Activity Coupe (SAC). W rzeczywistości Paceman to bardziej sportowa odmiana Countrymana. Auto wygląda zadziornie i stylowo, ma troje drzwi, obniżony, ale nadal stosunkowo wysoki prześwit, czteromiejscową kabinę i całkiem spory bagaznik o pojemności330 litrów, czyli wszystko to, co niezbędne do podboju miejskiej dźungli.
Z chwilą debiutu gama jednostek napędowych składa się z czterech silników. Do wyboru są dwie jednostki benzynowe o pojemności 1,6 litra: podstawowa o mocy 122 KM (Cooper) i doładowana, generująca 184 KM (Cooper S), natomiast dla zwolenników turbodiesli przygotowano 112-konny silnik 1.6 o mocy 112 KM (Ccoper D) orazdwulitrową jendnostkę o mocy 143 KM (Cooper SD).
Wszystkie warianty oferowane są z sześciobiegową manualną lub automatyczną skrzynią biegów (opcja). Za dopłatą dostęony jest także system napędu na wszystkie koła Mini All4 (z wyjątkiem podstawowej benzynowej odmiany Cooper). W przygotowaniu jest obecnie sportowa odmiana Paceman John Cooper Works.
Galeria zdjęć
Polska premiera Mini Paceman
Polska premiera Mini Paceman
Polska premiera Mini Paceman
Polska premiera Mini Paceman
Polska premiera Mini Paceman
Polska premiera Mini Paceman
Polska premiera Mini Paceman
Polska premiera Mini Paceman
Polska premiera Mini Paceman
Polska premiera Mini Paceman