Po ponad roku od momentu premiery 9ff GT9-R niemiecki specjalista od radykalnych modyfikacji samochodów marki Porsche opublikował kolejne informacje o tym modelu. W najmocniejszej specyfikacji o mocy 1120 KM (824 kW) powstanie jedynie 20 egzemplarzy.
W porównaniu z wersją seryjną Porsche 911 GT3 zmodyfikowany został też przód samochodu. Za kabiną jest obecnie zupełnie nowa przedłużona konstrukcją z rama rurową. Takie rozwiązanie umożliwiło zamontowanie zmodyfikowanej jednostki napędowej oraz optymalizację układu chłodzenia.
Co prawda tył auta nie jest za piękny. Auto ma szeroki spoiler i ekstremalnych rozmiarów dyfuzor. Tył stracił typowy zderzak, ale zyskał duży otwór odprowadzający ciepło z komory silnika.
Modyfikacja Stage 3 zawiera sześciocylindrowy bokser o pojemności skokowej 4,0 l o mocy 1120 KM (824 kW). W tej specyfikacji 9ff GT9-R osiąga przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 2,9 sekundy, a do 300 km/h potrzebuje 15,8 sekundy. Osiąga prędkość maksymalną 414 km/h, a więc więcej niż aktualny rekordzista SSC Ultimate Aero TT.
W ofercie tej jest także wersja z silnikiem czterolitrowym o mocy 987 KM (726 kW) lub silnik z 911 GT3 o mocy 750 KM (552 kW). Najsłabsza wersja GT9-R osiąga prędkość 300 km/h w ciągu 20 sekund. Do wyboru jest też sześciostopniowa przekładnia manualna lub sekwencyjna, a do wersji 750 KM automat Tiptronic.