Oferta jest skierowana do posiadaczy szwedzkiego egzotyka, którzy nie są zadowoleni z oferowanej przez niego mocy 816 KM. Po tuningu, polegającym na dodaniu dwóch nowych sprężarek doładowujących, zmianie przełożeń przekładni głównej i modyfikacji oprogramowania silnika 4.7 V8, samochód dysponuje teraz mocą 891 KM i maksymalnym momentem obrotowym na poziomie 910 Nm! By zapewnić jak największą niezawodność sprężarek obroty silnika ograniczono do 7200 obr./min.
Do „setki” Koenigsegg od edo przyspiesza w 3,2 s, a od 0 do 200 km/h w czasie 9,7 s. Co ciekawe, prędkość maksymalna została ograniczona do poniżej 390 km/h. Przy zwiększeniu osiągów nie zapomniano o mocniejszym układzie hamulcowy oraz bardziej dopracowanym podwoziu.
Z zewnątrz auto wyróżnia się nowymi felgami aluminiowymi oraz zmodyfikowanymi światłami. W środku eleganckiego wyglądu ma dodawać wykończenie z Alcantary. Ponadto przeprojektowano deskę rozdzielczą, w której znalazł się wyświetlacz nowego systemu rozrywkowo-informacyjnego, przekazujący także obraz z kamery cofania. Dodano również wskaźniki temperatury i ciśnienia opon.
Niestety edo competition nie podało ile właściciel zmodyfikowanego Koenigsegga CCR zostawił w warsztacie. Teraz czekamy na program tuningowy Agery!
Galeria zdjęć
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe
edo Competition EVO 817 – Poprawiać doskonałe