Jednak SLR Roadster może być jeszcze bardziej modyfikowany. Wciąż udowadnia to niemiecki tuner Brabus, który specjalizuje się w tworzeniu dzieł z luksusowych samochodów. Do wersji seryjnej zamontował karbonowy spoiler, który zwiększy docisk na przedniej osi, a z tyłu dyfuzor. Na zmianę wyglądu wpłynęło także zastosowanie 20-calowych obręczy kół Monoblock VI z oponami Pirelli lub Yokohama o wymiarach 255/30 ZR20 z przodu i 305/25 ZR20 z tyłu.
Także kilka karbonowych paneli pojawiło sie w środku auta, chociaż w tej części dominują elementy pokryte skórą. ciekawostka jest fakt, ze do stworzenia wzoru z kostek potrzeba aż 7800 metrów nici. To nie jest żadna pomyłka.
Brabus nie jest żadnym drugoligowym klubem, więc nie mógł także zapomnieć o zmodyfikowaniu jednostki napędowej. Doładowany silnik ośmiocylindrowy o pojemności skokowej 5,5 l ma moc 626 KM, ale w Bottrop dołączą do niego jeszcze małe stadko 24 koni, co pozwoli statystycznie tę liczbę ładnie zaokrąglić do 650 KM. Nie jest to zasługa zmiany oprogramowania, ale modyfikacji rozrządu, poprawy chłodzenia i zmiany systemu wydechowego. Aby jednak nie spalić wewnętrznej opony na nawrocie, Brabus wyposażył auto w dyferencjał. Ostatecznie pojazd ten osiąga przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 sekundy, a jeżeli nie spotka na drodze radaru policyjnego to jest w stanie osiągnąć prędkość maksymalną 337 km/h.