Wszystko wskazuje na to, że te ambitne plany ekspansji są całkiem realistyczne, bo na rynku niemieckim działa już niemal 900 warsztatów sieci Premio, co czyni ją największym graczem na rynku detalicznym opon (20 proc. udziału). Na polskim rynku funkcjonuje w tej chwili zaledwie ok. 70 fast fitów należących do sieci Norauto, Shell Autoserv, FeuVert, Pneuhage oraz Midas. O potencjale rozwojowym tego typu warsztatów może świadczyć fakt, że jak wynika z analiz niemieckiej Dekry, aż 70 proc. usterek kwalifikuje się do naprawy w fast fitach, które z reguły są tańsze od autoryzowanych serwisów. W fast fitach Premio można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe, wymieniać olej oraz serwisować zawieszenie pojazdów. Mimo iż sieć związana jest z Goodyearem, w serwisach Premio obok opon należących do tego koncernu (Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Dębica) dostępne mają być również produkty innych firm oponiarskich.