Gembala Mistral jest lżejszy oraz mocniejszy od oryginału z Zuffenhausen. Niemiecki tuner obniżył masę Porsche Panamery wykorzystując na szeroką skalę włókno węglowe – z karbonu wykonano przednie błotniki, maskę, drzwi oraz zderzaki samochodu. Fabryczne koła zastąpiono aluminiowymi felgami w rozmiarze 22 cali. W miejscu seryjnego układu hamulcowego pojawił się sportowy zestaw firmy Brembo.

Najważniejsze zmiany zaszły jednak pod maską samochodu. Gembala ma w swojej ofercie dwa pakiety zwiększające moc silnika Panamery. Stage 1 podnosi moc jednostki napędowej do 610 KM, a moment obrotowy do 850 Nm. Jeśli zdecydujemy się na Stage 2 moc wzrośnie do 700 KM, a maksymalny moment do 1000 Nm. Niemieccy specjaliści zmienili turbosprężarkę, kolektor wydechowy, intercooler oraz oprogramowanie jednostki sterującej. We wnętrzu pojazdu pojawiły się nowe wzory skórzanych tapicerek.

Gembala nie podał na razie cen przeróbek. Poznamy je zapewne podczas wystawy motoryzacyjnej w Monako. Podstawowa wersja Porsche Panamery (300 KM) kosztuje w Polsce 83 900 euro (około 335 tys. zł). Ceny 550-konnej odmiany Turbo S rozpoczynają się od 204 812 euro (około 800 tys. zł).