Model topowy SL 600, nie licząc oczywiście tuningu fabrycznego AMG, ma pod maską widlasty 12-cylindrowy silnik o pojemności 5,5 l i mocy 368 kW (500 KM) przy 5000 obr./min. Właśnie ten model podrasowała niemiecka firma Kicherer. Tuner wymienił dwie turbosprężarki na większe, poprawił kolektor dolotowy i wymienił układ wydechowy. Wszystkie modyfikacje zwiększyły moc o 77 kW (105 KM) do 445 kW (605 KM).
Z takimi parametrami Kicherer SL K 60 Evo Black przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 4,3 s, a do 200 km/h za 14,2 s. Tuner nie zapomniał o zdemontowaniu elektronicznego ogranicznika prędkości, dzięki czemu auto bez problemu pokonuje granicę 300 km/h. Do wysokich prędkości dostosowano także karoserię. Przedni zderzak otrzymał nakładkę na dolnej krawędzi, z tyłu oprócz czterech chromowanych końcówek wydechu z logo tunera pojawił się również dyfuzor poprawiający opływ pędzącego powietrza, a klapę bagażnika wykonano z lekkiego karbonu. Wszystko ubrano do atrakcyjnego czarnego metalicznego lakieru.