W razie usterki w podróży wielu kierowców może liczyć na pomoc w ramach polisy assistance. Niestety, ubezpieczyciele swoje usługi obwarowują zwykle licznymi ograniczeniami. Alternatywą może być skorzystanie z oferty firmy Starter, która działa od 2000 r. Dotychczas obsługiwała ona assistance gwarancyjne wielu producentów aut.

Teraz zdecydowała się przedstawić ofertę dla klientów indywidualnych. Firma przygotowała dwa roczne pakiety. Podstawowy, Starter Assistance Classic, kosztuje 99 zł, a bogatszy, Starter Assistance Comfort – 199 zł. Wysokość składki jest niezależna od wieku i przebiegu auta. Ochrona przypisana jest do pojazdu, mogą więc korzystać z niej wszyscy jego użytkownicy.

Podstawowy pakiet zapewnia bezpłatną pomoc tyle razy w ciągu roku, ile razy będzie potrzebna

Po przyjeździe mechanika priorytetem jest naprawienie auta na miejscu, czyli zapewnienie możliwości kontynuowania podróży. Jeśli naprawa okaże się niemożliwa, samochód zostanie odholowany do miejsca zamieszkania właściciela lub do wskazanego przez niego serwisu.

Droższy pakiet Comfort działa w całej Europie i oprócz elementów zawartych w wariancie podstawowym zapewnia m.in.: samochód zastępczy (do 7 dni), hotel (do 3 dni), czynności organizacyjne związane z naprawą auta oraz pomoc w przypadku aktów wandalizmu (np. po wybiciu szyby).

Holujemy bez ograniczeń

"W przypadku awarii auta Polak najczęściej sam próbuje bawić się w mechanika lub prosi o pomoc kogoś z rodziny. Chcemy to zmienić, dlatego zaoferowaliśmy klientom indywidualnym wachlarz usług za nieduże pieniądze. Konstruując ofertę, wzorowaliśmy się na produktach ADAC-u, ale w niektórych usługach jesteśmy od niego bardziej konkurencyjni, podobnie jak w przypadku usług assistance dodawanych do OC czy AC. Częściej niż inni naprawiamy samochody na drodze, a w razie konieczności holujemy – bez limitów! – do miejsca zamieszkania. " - Marek Zefirian, Prezez zarządu Starter