W Polsce początkowo marka Barum kojarzyła się z oponami do motocykli żużlowych, a z czasem opony tej marki trafiały do Polski na kołach importowanych Skód. W czasach PRL-u w ten sposób trafiło do Polski bardzo wiele Barumów. Na stacjach Motozbytu raczej figurowały w cennikach niż na półkach. Obecnie marka Barum należy do firmy Continental, która czeskiemu producentowi udostępniła najnowsze technologie produkcji, wzory bieżników i potencjał naukowo-badawczy. Fabryka Baruma w czeskich Otrokovicach to jedna z najnowocześniejszych i największych fabryk opon w Europie. Dziennie produkuje się tam ok. 64 tys. opon do aut osobowych, rocznie ponad 18 mln sztuk. Całkowicie bezobsługowe Firma Centra wprowadziła do produkcji nowy model akumulatorów, które dzięki podwójnie zgrzewanej obudowie są hermetyczne i całkowicie bezobsługowe. Akumulatora nie można otworzyć w celu uzupełnienia elektrolitu, ale nie ma też takiej potrzeby. Nowe baterie mają też zabezpieczenie przed wyciekiem elektrolitu nawet w przypadku przechylenia obudowy. Producent zapewnia, że nowe akumulatory sprawdzą się w nowoczesnych autach o dużym zapotrzebowaniu na prąd, także w tych, które użytkowane są na krótkich odcinkach i mają wiele odbiorników prądu. O trwałości nowych baterii ma przekonać 3-letnia gwarancja producenta.