Niemiecka firma Reiter Engineering specjalizuje się w przygotowywaniu „Lambo” do wyścigówFIA GT1 i GT3. Teraz chce wykorzystać swoje doświadczenia w prywatnych samochodach.
Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
Założycielem firmy Reiter Engineering jest Hans Reiter, który od początku lat dziewięćdziesiątych ma bogate doświadczenie ze sportem samochodowym. Zaczynał w zespole Schnitzer-BMW w serialu DTM w 1990 roku, po czym na krótki okres przeszedł do zespołów Zakspeed i AMG, by od 1994 roku nawiązać współpracę z firmą Schnitzer Mororsport. W 2000 roku Reiter Engineering po raz pierwszy zajął się samochodem Lamborghini Diablo, który uczestniczył w serialu FIA GT. W 2003 roku przyszła kolej na Murciélago R-GT i uczestnictwo w FIA GT1. Obecnie Rieger Engineering dołączył także do serialu FIA GT3, w którym wystawia Lamborghini Gallardo GT3, a podobny typ firma przygotowała do udziału w rajdach. Obecnie ze sportowych doświadczeń firmy Reiter Engineering mogą skorzystać także właściciele egzemplarzy przeznaczonych do normalnego ruchu drogowego. Niemiecka firma przygotowała zestaw, który pod względem wyglądu i rozwiązań technicznych, przybliży je do pojazdów znanych z serialu GIA GT1.
Reiter R-GT otrzymał kilka elementów karbonowych, które mają wpłynąć na poprawę aerodynamiki i lepszy docisk do asfaltu. Poprawiono chłodzenie jednostki napędowej i hamulców. Do napędu służy standardowy silnik Lamborghini Murciélago o pojemności skokowej 6,2 litra o większej mocy, która uzyskano dzięki modernizacji systemu wydechowego.
Zawieszenie otrzymało nowe amortyzatory i sprężyny, a także większe bębny hamulcowe, ukryte za czarnymi felgami firmy OZ.We wnętrzu doszło do zmiany standardowych foteli na nowe pokryte skórą i z logo Reiter Engineering.
Galeria zdjęć
1/13 Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
1/13
Żródło: Auto Świat
Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
2/13 Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
2/13
Żródło: Auto Świat
Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
3/13 Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
3/13
Żródło: Auto Świat
Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
4/13 Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
4/13
Żródło: Auto Świat
Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
5/13 Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
5/13
Żródło: Auto Świat
Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
6/13 Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
6/13
Żródło: Auto Świat
Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
7/13 Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
7/13
Żródło: Auto Świat
Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
8/13 Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
8/13
Żródło: Auto Świat
Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
9/13 Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
9/13
Żródło: Auto Świat
Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
10/13 Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
10/13
Żródło: Auto Świat
Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
11/13 Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
11/13
Żródło: Auto Świat
Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
12/13 Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
12/13
Żródło: Auto Świat
Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
13/13 Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
13/13
Żródło: Auto Świat
Reiter R-GT: Murciélago od wyścigowego specjalisty
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.