Nowa oferta pozwoli klientom na korzystanie z bardzo dużej ilości programów cyfrowych, tematycznych i pozbawionych reklam, a także z dostępu do usług w dziedzinie informacji drogowej, bezpieczeństwa, zarządzania samochodem oraz oferty wideo dla pasażerów.

Nowa oferta w Europie

Począwszy od 2012 roku oferta będzie stopniowo udostępniana we wszystkich krajach europejskich. Radio z satelity umożliwi abonentom słuchanie stacji radiowych z programami o muzyce, wiadomościach, debatach, sporcie, ruchu drogowym, prognozie pogody, które będą nadawane bez reklam i w najpopularniejszych językach kontynentu. Oferowane będą ponadto dodatkowe usługi w dziedzinie informacji drogowej, bezpieczeństwa, zarządzania samochodem, a nawet wideo dla pasażerów samochodu.

Jakość zupełnie nowej usługi

Renault jest przekonane o atrakcyjności oferty dla klientów europejskich i postanowiło zaangażować się w promocję nowej usługi. Francuski koncern wprowadzi samochody wyposażone w satelitarne odbiorniki radiowe i będzie współpracować z Ondas Media S.A. w ich szerokim rozpowszechnianiu.

Ondas Media S.A., grupa medialna z siedzibą w Madrycie, zaproponuje już od chwili wprowadzenia radia z satelity na kontynencie europejskim ponad 150 stacji radiowych, a także pakiet usług dodatkowych. Paneuropejski zasięg w cyfrowej jakości i nadawanie przez 24 godziny na dobę umożliwi każdemu słuchanie ulubionych audycji, a także pozwoli na doskonalenie znajomości języków obcych.

Radio z satelity odniosło już sukces w Stanach Zjednoczonych

Radio z satelity obecne w Stanach Zjednoczonych od 2001 roku i dostępne na całym terytorium USA liczyło na koniec 2008 roku ponad 19 milionów abonentów. Oferuje ono bardzo duży wybór programów, najczęściej wolnych od reklam, a także usługi przesyłania danych połączone z informacją i rozrywką.

Każdy operator amerykański nadaje obecnie ponad sto stacji, jednocześnie z satelity, przez nadajniki naziemne i przez Internet. Abonenci mogą słuchać ulubionych audycji w swoich radiach w samochodach, ale także poprzez odbiorniki indywidualne (typu odtwarzacze ze słuchawkami) i domowe.