Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Seat Tarraco

Seat Tarraco

Tym się firmy nie chwalą. Produkcja tych modeli skończyła się lub skończy w 2024 r.
Aktualności

Tym się firmy nie chwalą. Produkcja tych modeli skończyła się lub skończy w 2024 r.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Czy wiesz, skąd pochodzą nazwy tych samochodów? Wybraliśmy 15 modeli
Aktualności

Czy wiesz, skąd pochodzą nazwy tych samochodów? Wybraliśmy 15 modeli

Silnik 1.5 TSI - czy można na nim polegać?
Wszystko o silniku

Silnik 1.5 TSI - czy można na nim polegać?

Mały silnik z turbo i kilkoma skomplikowanymi rozwiązaniami może budzić obawy. Zwłaszcza gdy ma oznaczenie "TSI". Uspokajamy: silnik Volkswagena 1.5 TSI to całkiem udana konstrukcja.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Seat w kryzysie? Dlaczego marka nie pokazuje nowych aut?
Aktualności

Seat w kryzysie? Dlaczego marka nie pokazuje nowych aut?

Seat od ponad dwóch lat nie przedstawił zupełnie nowego auta, a w planach na najbliższe trzy wspomina jedynie o Cuprze. Czy to powód do niepokoju? Czy Seat istotnie może zniknąć, a jego miejsce zajmie Cupra? Sprawdzamy, jak jest naprawdę.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Materiał promocyjny
SUV dopasowany do Ciebie
Wiadomości

SUV dopasowany do Ciebie

Wyróżniająca się w swoich segmentach funkcjonalność, emocjonalny design, a do tego bogata oferta wersji napędowych i 5-letnia gwarancja to najważniejsze atuty nowych SUV-ów Seata. Dzięki odświeżonej, przyjemnej w prowadzeniu i niekonwencjonalnej linii tych modeli czasy nudy się skończyły

Materiał promocyjny
Atrakcyjne warunki gwarancji, niezawodność i korzystne finansowanie Seata - solidne wsparcie dla firm
Aktualności

Atrakcyjne warunki gwarancji, niezawodność i korzystne finansowanie Seata - solidne wsparcie dla firm

Pięć lat pełnej fabrycznej gwarancji, znakomite postrzeganie jakości i wysokie notowania na rynku aut używanych, pełna obsługa w programie Full Service Leasing: mocne wejście Seata na rynek flotowy także dzięki wysokim kompetencjom technicznym i szerokiej gamie modeli

Materiał promocyjny
Szeroka gama modelowa SEAT-a jako oferta dla flot
Aktualności

Szeroka gama modelowa SEAT-a jako oferta dla flot

Sprostanie wymaganiom flot wymaga dziś nie tylko dobrej oferty finansowej, lecz także różnorodnego przekroju modeli. Od handlowców jeżdżących głównie po mieście, poprzez tych działających w terenie, aż po kadrę zarządzającą – poszczególne auta muszą sprostać specyficznym, często bardzo precyzyjnym, wymaganiom użytkowym, wizerunkowym i ekonomicznym. Sprawdzamy możliwości, jakie w tym zakresie oferuje portfolio modeli SEAT-a

Seat Tarraco FR 1.4 e-hybrid – dwusilnikowy wycieczkowiec z werwą
Testy nowych samochodów

Seat Tarraco FR 1.4 e-hybrid – dwusilnikowy wycieczkowiec z werwą

Pakowne i przestronne Tarraco otrzymało hybrydę plug-in i sportowo nacechowaną wersję FR. Jak sprawdza się 245-konny spalinowo-elektryczny zestaw w przednionapędowym dużym SUV-ie Seata?

Problemy z pękającym pedałem hamulca w Audi, Seatach, Skodach i Volkswagenach
Aktualności

Problemy z pękającym pedałem hamulca w Audi, Seatach, Skodach i Volkswagenach

W popularnych modelach Grupy Volkswagena istnieje ryzyko odkształcenia, a nawet pęknięcia pedału hamulca. Koncern ostrzega o ryzyku wypadku i rozpoczyna akcję naprawczą samochodów marek Audi, Seat, Skoda i Volkswagen.

Seat Tarraco e-Hybrid – pierwszy hybrydowy SUV marki
Premiery

Seat Tarraco e-Hybrid – pierwszy hybrydowy SUV marki

Seat Tarraco e-Hybrid to hybryda typu plug-in, której układ napędowy ma łączną moc 245 KM. To trzeci zelektryfikowany model hiszpańskiej marki, po hybrydowym Leonie e-Hybrid i bezemisyjnym Mii electric. Właśnie ruszyła produkcja samochodu, a jego premiera sprzedażowa zaplanowana została na pierwszy kwartał 2021 roku.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Najpopularniejsze SUV-y klasy średniej w Polsce - te auta omija kryzys
Aktualności

Najpopularniejsze SUV-y klasy średniej w Polsce - te auta omija kryzys

Choć sprzedaż nowych samochodów znacząco spadła, to jeden segment radzi sobie zaskakująco dobrze. Okazuje się, że nie brakuje chętnych na SUV-y klasy średniej. Sporym zainteresowaniem cieszą się w naszym kraju marki z segmentu premium.

Rodzinne auta dla 7 osób - sprawdzamy ofertę polskiego rynku
Porównania samochodów

Rodzinne auta dla 7 osób - sprawdzamy ofertę polskiego rynku

Prawdopodobnie większość z nas pojedzie na wakacje własnym środkiem transportu. Jeśli rodzina składa się z więcej niż pięciu osób lub zechcemy zabrać na wypoczynek seniorów, to potrzebny będzie samochód z dodatkowym, trzecim rzędem siedzeń. Sprawdziliśmy polski rynek nowych, 7-miejscowych pojazdów.

Materiał promocyjny
Seat – rabaty aż ponad 18 tys. zł
Aktualności

Seat – rabaty aż ponad 18 tys. zł

Seat oferuje obecnie bardzo wysokie zniżki na samochody z 2019 roku. Dzięki temu klienci zainteresowani modelami hiszpańskiej marki mogą kupić je po tak niskich cenach, jakich jeszcze nie było. Trzeba jednak spieszyć się, bowiem liczba aut objętych promocją jest ograniczona.

Seat Tarraco FR - premiera w Genewie
Premiery

Seat Tarraco FR - premiera w Genewie

Największy SUV Seata w końcu doczekał się usportowionej wersji FR. Seat obiecuje nie tylko bogatsze wyposażenie, ale także nowe sportowe zawieszenie jakiego nie znajdziemy w dotychczas oferowanych wersjach.

Seat Tarraco 1.5 TSI - Kodiaq po hiszpańsku
Testy nowych samochodów

Seat Tarraco 1.5 TSI - Kodiaq po hiszpańsku

Tarraco wyznacza nowy kierunek w stylistyce Seata i kompletuje rodzinę SUV-ów hiszpańskiej marki. To bliski krewny Volkswagena Tiguana Allspace’a i Škody Kodiaq, a z 7 fotelami na pokładzie stanowi też wewnętrzną konkurencję dla Alhambry. Sprawdziliśmy, jak się sprawuje 150-konne 1.5 TSI w wersji wyposażeniowej Xcellence

Seat Tarraco 2.0 TSI – oczywista propozycja
Testy nowych samochodów

Seat Tarraco 2.0 TSI – oczywista propozycja

Seat Tarraco, niczym gotowy na każde wezwanie, perfekcyjny kelner, dba o to, by niczego nie brakowało, ale pozostaje w cieniu. Flagowy SUV Seata w wersji 7-osobowej to najbardziej wszechstronny model w gamie.

Seat Tarraco FR PHEV – temperament i wydajność
Premiery

Seat Tarraco FR PHEV – temperament i wydajność

Nowy wariant SUV-a Tarraco został zaprojektowany zgodnie ze strategią elektryfikacji, w ramach której przed końcem 2021 roku na rynek zostanie wprowadzonych lącznie sześć modeli z napędem elektrycznym lub hybrydowym, noszących logo „Seat” lub „Cupra”.

Seat Tarraco 2.0 TDI - Robert testuje
Testy i prezentacje

Seat Tarraco 2.0 TDI - Robert testuje

Dla nikogo nie powinno być zaskoczeniem pojawienie się na rynku Seata Tarraco. Ten model to nic innego, jak kolejna wersja Volkswagena Tiguana Allspace, czy też Skody Kodiaq. Tak, obecnie rodzina jest w komplecie. Czy Seat Tarrco to zupełnie inne auto, a może od Volkswagena i Skody odróżnia go jedynie inne logo na masce? Ciekawi do jakich wniosków doszedłem?

Seat Tarraco 1.5 TSI – z ręczną skrzynią dziękuję, ale nie! | TEST
Testy nowych samochodów

Seat Tarraco 1.5 TSI – z ręczną skrzynią dziękuję, ale nie! | TEST

Czasem zdarza się, że ciekawe nadwozie połączone z silnikiem, który sprawdza się dobrze w innych modelach, tworzą nieciekawą kombinację. Tak właśnie jest w przypadku Seata Tarraco z silnikiem 1.5 TSI i z manualną skrzynią biegów.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Mercedes Klasy G, Seat Terraco i Honda CR-V na piątkę w teście zderzeniowym, ale Mercedes zalicza małą wpadkę
Aktualności

Mercedes Klasy G, Seat Terraco i Honda CR-V na piątkę w teście zderzeniowym, ale Mercedes zalicza małą wpadkę

Euro ENCAP rozbił trzy nowości w segmencie dużych SUV-ów: Hondę CR-V, Mercedesa klasy G i Seata Tarraco. Wszystkie trzy samochody uzyskały maksymalną ocenę, ale najlepiej wypadło auto hiszpańskie.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.