Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat Seat Tarraco

Seat Tarraco

Silnik 1.5 TSI - czy można na nim polegać?

Silnik 1.5 TSI - czy można na nim polegać?

Mały silnik z turbo i kilkoma skomplikowanymi rozwiązaniami może budzić obawy. Zwłaszcza gdy ma oznaczenie "TSI". Uspokajamy: silnik Volkswagena 1.5 TSI to całkiem udana konstrukcja.

Seat w kryzysie? Dlaczego marka nie pokazuje nowych aut?

Seat w kryzysie? Dlaczego marka nie pokazuje nowych aut?

Seat od ponad dwóch lat nie przedstawił zupełnie nowego auta, a w planach na najbliższe trzy wspomina jedynie o Cuprze. Czy to powód do niepokoju? Czy Seat istotnie może zniknąć, a jego miejsce zajmie Cupra? Sprawdzamy, jak jest naprawdę.

Jak producenci aut mijają się z prawdą? Test pojemności bagażników

Jak producenci aut mijają się z prawdą? Test pojemności bagażników

Niemiecki automobilklub ADAC znów ostrzega, by nie polegać wyłącznie na danych udostępnianych przez producentów samochodów. W wielkim teście pojemności bagażników aut okazało się, że deklarowane wartości mają się nijak do tego, co podczas pomiarów uzyskali eksperci.

Materiał reklamowy na zlecenie marki Seat
SUV dopasowany do Ciebie

SUV dopasowany do Ciebie

Wyróżniająca się w swoich segmentach funkcjonalność, emocjonalny design, a do tego bogata oferta wersji napędowych i 5-letnia gwarancja to najważniejsze atuty nowych SUV-ów Seata. Dzięki odświeżonej, przyjemnej w prowadzeniu i niekonwencjonalnej linii tych modeli czasy nudy się skończyły

Materiał reklamowy na zlecenie marki Seat
Atrakcyjne warunki gwarancji, niezawodność i korzystne finansowanie Seata - solidne wsparcie dla firm

Atrakcyjne warunki gwarancji, niezawodność i korzystne finansowanie Seata - solidne wsparcie dla firm

Pięć lat pełnej fabrycznej gwarancji, znakomite postrzeganie jakości i wysokie notowania na rynku aut używanych, pełna obsługa w programie Full Service Leasing: mocne wejście Seata na rynek flotowy także dzięki wysokim kompetencjom technicznym i szerokiej gamie modeli

Materiał reklamowy na zlecenie marki Seat
Szeroka gama modelowa SEAT-a jako oferta dla flot

Szeroka gama modelowa SEAT-a jako oferta dla flot

Sprostanie wymaganiom flot wymaga dziś nie tylko dobrej oferty finansowej, lecz także różnorodnego przekroju modeli. Od handlowców jeżdżących głównie po mieście, poprzez tych działających w terenie, aż po kadrę zarządzającą – poszczególne auta muszą sprostać specyficznym, często bardzo precyzyjnym, wymaganiom użytkowym, wizerunkowym i ekonomicznym. Sprawdzamy możliwości, jakie w tym zakresie oferuje portfolio modeli SEAT-a

Skąd pochodzą nazwy samochodów?

Skąd pochodzą nazwy samochodów?

Często zdarza się, że nazwy modeli samochodów mają określone znaczenie, pochodzą np. od wiatru, zwierzęcia, wyspy lub miejscowości. Ale producentom aut zdarzały się też wpadki z nazewnictwem modeli. Jakie? Tego dowiecie się rozwiązując nasz quiz z nazwami modeli.

Seat Tarraco FR 1.4 e-hybrid – dwusilnikowy wycieczkowiec z werwą

Seat Tarraco FR 1.4 e-hybrid – dwusilnikowy wycieczkowiec z werwą

Pakowne i przestronne Tarraco otrzymało hybrydę plug-in i sportowo nacechowaną wersję FR. Jak sprawdza się 245-konny spalinowo-elektryczny zestaw w przednionapędowym dużym SUV-ie Seata?

Problemy z pękającym pedałem hamulca w Audi, Seatach, Skodach i Volkswagenach

Problemy z pękającym pedałem hamulca w Audi, Seatach, Skodach i Volkswagenach

W popularnych modelach Grupy Volkswagena istnieje ryzyko odkształcenia, a nawet pęknięcia pedału hamulca. Koncern ostrzega o ryzyku wypadku i rozpoczyna akcję naprawczą samochodów marek Audi, Seat, Skoda i Volkswagen.

Seat Tarraco e-Hybrid – pierwszy hybrydowy SUV marki

Seat Tarraco e-Hybrid – pierwszy hybrydowy SUV marki

Seat Tarraco e-Hybrid to hybryda typu plug-in, której układ napędowy ma łączną moc 245 KM. To trzeci zelektryfikowany model hiszpańskiej marki, po hybrydowym Leonie e-Hybrid i bezemisyjnym Mii electric. Właśnie ruszyła produkcja samochodu, a jego premiera sprzedażowa zaplanowana została na pierwszy kwartał 2021 roku.

Najpopularniejsze SUV-y klasy średniej w Polsce - te auta omija kryzys

Najpopularniejsze SUV-y klasy średniej w Polsce - te auta omija kryzys

Choć sprzedaż nowych samochodów znacząco spadła, to jeden segment radzi sobie zaskakująco dobrze. Okazuje się, że nie brakuje chętnych na SUV-y klasy średniej. Sporym zainteresowaniem cieszą się w naszym kraju marki z segmentu premium.

Rodzinne auta dla 7 osób - sprawdzamy ofertę polskiego rynku

Rodzinne auta dla 7 osób - sprawdzamy ofertę polskiego rynku

Prawdopodobnie większość z nas pojedzie na wakacje własnym środkiem transportu. Jeśli rodzina składa się z więcej niż pięciu osób lub zechcemy zabrać na wypoczynek seniorów, to potrzebny będzie samochód z dodatkowym, trzecim rzędem siedzeń. Sprawdziliśmy polski rynek nowych, 7-miejscowych pojazdów.

Materiał reklamowy na zlecenie marki Seat
Seat – rabaty aż ponad 18 tys. zł

Seat – rabaty aż ponad 18 tys. zł

Seat oferuje obecnie bardzo wysokie zniżki na samochody z 2019 roku. Dzięki temu klienci zainteresowani modelami hiszpańskiej marki mogą kupić je po tak niskich cenach, jakich jeszcze nie było. Trzeba jednak spieszyć się, bowiem liczba aut objętych promocją jest ograniczona.

Seat Tarraco FR - premiera w Genewie

Seat Tarraco FR - premiera w Genewie

Największy SUV Seata w końcu doczekał się usportowionej wersji FR. Seat obiecuje nie tylko bogatsze wyposażenie, ale także nowe sportowe zawieszenie jakiego nie znajdziemy w dotychczas oferowanych wersjach.

Seat Tarraco 1.5 TSI - Kodiaq po hiszpańsku

Seat Tarraco 1.5 TSI - Kodiaq po hiszpańsku

Tarraco wyznacza nowy kierunek w stylistyce Seata i kompletuje rodzinę SUV-ów hiszpańskiej marki. To bliski krewny Volkswagena Tiguana Allspace’a i Škody Kodiaq, a z 7 fotelami na pokładzie stanowi też wewnętrzną konkurencję dla Alhambry. Sprawdziliśmy, jak się sprawuje 150-konne 1.5 TSI w wersji wyposażeniowej Xcellence

Seat Tarraco 2.0 TSI – oczywista propozycja

Seat Tarraco 2.0 TSI – oczywista propozycja

Seat Tarraco, niczym gotowy na każde wezwanie, perfekcyjny kelner, dba o to, by niczego nie brakowało, ale pozostaje w cieniu. Flagowy SUV Seata w wersji 7-osobowej to najbardziej wszechstronny model w gamie.

Seat Tarraco FR PHEV – temperament i wydajność

Seat Tarraco FR PHEV – temperament i wydajność

Nowy wariant SUV-a Tarraco został zaprojektowany zgodnie ze strategią elektryfikacji, w ramach której przed końcem 2021 roku na rynek zostanie wprowadzonych lącznie sześć modeli z napędem elektrycznym lub hybrydowym, noszących logo „Seat” lub „Cupra”.

Seat Tarraco 2.0 TDI - Robert testuje

Seat Tarraco 2.0 TDI - Robert testuje

Seat Tarraco 1.5 TSI – z ręczną skrzynią dziękuję, ale nie! | TEST

Seat Tarraco 1.5 TSI – z ręczną skrzynią dziękuję, ale nie! | TEST

Czasem zdarza się, że ciekawe nadwozie połączone z silnikiem, który sprawdza się dobrze w innych modelach, tworzą nieciekawą kombinację. Tak właśnie jest w przypadku Seata Tarraco z silnikiem 1.5 TSI i z manualną skrzynią biegów.

Mercedes Klasy G, Seat Terraco i Honda CR-V na piątkę w teście zderzeniowym, ale Mercedes zalicza małą wpadkę

Mercedes Klasy G, Seat Terraco i Honda CR-V na piątkę w teście zderzeniowym, ale Mercedes zalicza małą wpadkę

Euro ENCAP rozbił trzy nowości w segmencie dużych SUV-ów: Hondę CR-V, Mercedesa klasy G i Seata Tarraco. Wszystkie trzy samochody uzyskały maksymalną ocenę, ale najlepiej wypadło auto hiszpańskie.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test