Logo
TestyTesty nowych samochodówSeat Tarraco FR 1.4 e-hybrid – dwusilnikowy wycieczkowiec z werwą

Seat Tarraco FR 1.4 e-hybrid – dwusilnikowy wycieczkowiec z werwą

Błażej Buliński
Błażej Buliński

Pakowne i przestronne Tarraco otrzymało hybrydę plug-in i sportowo nacechowaną wersję FR. Jak sprawdza się 245-konny spalinowo-elektryczny zestaw w przednionapędowym dużym SUV-ie Seata?

Seat Tarraco FR 1.4 e-hybrid (2021)
Zobacz galerię (30)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Seat Tarraco FR 1.4 e-hybrid (2021)

Klienci jeszcze wybór mają, a paleta jednostek napędowych Tarraco prezentuje się zachęcająco: benzyny o mocy 150-245 KM, diesle 150 lub 200 KM. Uzupełnienie oferty hybrydą plug-in, znaną ze Škody Octavii RS iV czy VW Golfa GTE, czyni Tarraco 1.4 e-hybrid pierwszym Seatem z napędem tego typu.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium