Testy Testy nowych samochodów Seat Tarraco FR 1.4 e-hybrid – dwusilnikowy wycieczkowiec z werwą

Seat Tarraco FR 1.4 e-hybrid – dwusilnikowy wycieczkowiec z werwą

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński

Pakowne i przestronne Tarraco otrzymało hybrydę plug-in i sportowo nacechowaną wersję FR. Jak sprawdza się 245-konny spalinowo-elektryczny zestaw w przednionapędowym dużym SUV-ie Seata?

Seat Tarraco FR 1.4 e-hybrid (2021)
Zobacz galerię (30)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Seat Tarraco FR 1.4 e-hybrid (2021)
  • Ładowanie akumulatora ze zwykłego gniazdka trwa ok. 3,5 godziny
  • W naszym teście w mieście Seat Tarraco 1.4 e-hybrid przejechał 42 km na jednym ładowaniu
  • Pojawienie się na pokładzie akumulatora układu hybrydowego wymusiło zmniejszenie bagażnika, zbiornika paliwa, nie ma tu też możliwości zamówienia 3. rzędu siedzeń, dostępnego w innych odmianach Tarraco
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Klienci jeszcze wybór mają, a paleta jednostek napędowych Tarraco prezentuje się zachęcająco: benzyny o mocy 150-245 KM, diesle 150 lub 200 KM. Uzupełnienie oferty hybrydą plug-in, znaną ze Škody Octavii RS iV czy VW Golfa GTE, czyni Tarraco 1.4 e-hybrid pierwszym Seatem z napędem tego typu.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński