Logo

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – plug-in bardziej elektryczny

Błażej Buliński
Błażej Buliński
  • Na jednym ładowaniu baterii Eclipse Cross przejechał w teście miejskim 49 km
  • Ewenementem na tle konkurentów są stały napęd na obie osie oraz możliwość szybkiego ładowania baterii prądem stałym przez złącze CHAdeMO
  • Szkoda, że Mitsubishi mimo takiego zaawansowania napędu nie dopracowuje licznych innych detali
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Mitsubishi robi zagadkowe ruchy. Najpierw ogłasza wycofanie się z rynku europejskiego, potem informuje o przyszłych modelach dla tej części świata bazujących na Renault... Emocjonalny rollercoaster serwowany klientom i fanom marki jest najwyraźniej częścią strategii, która budzi kontrowersje już od kilku lat.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu