Serwis Klienta Michelin skierowany jest do tych kierowców, którzy zakupili komplet 4 opon tej marki do samochodu osobowego, bądź z napędem na 4 koła. Korzystanie z usług Serwisu umożliwia specjalna karta ważna 3 lata, którą klienci otrzymują w momencie zakupu ogumienia.

Na Serwis Klienta Michelin składają się usługi:

- 3x Assistance, podzielonej na trzy grupy: opona, paliwo i klucze oraz

- Serwis Podróży Michelin - wsparcie dla kierowcy oraz pasażerów podczas ich podróży

Usługa 3x Assistance gwarantuje pomoc w nieprzewidzianych sytuacjach na drodze. Dzięki usłudze Assistance Opona w przeciągu godziny od zgłoszenia przebicia opony na miejsce podjedzie serwisant i bezpłatnie wymieni uszkodzone koło na zapasowe. Jeśli się okaże, że taka wymiana nie będzie możliwa na miejscu, pojazd zostanie odholowany do najbliższego autoryzowanego serwisu.

Usługa Assistance Paliwo gwarantuje dowóz do miejsca, gdzie zatrzymał się pojazd, niezbędnej ilości paliwa tak, aby spokojnie dojechać do najbliższej stacji benzynowej. W tym wypadku klient opłaca tylko koszt samego paliwa.

Z kolei Assistance Klucze jest pomocne w przypadku zgubienia bądź kradzieży kluczy do auta oraz do mieszkania czy domu. W tym pierwszym przypadku pojazd zostanie odholowany do najbliższego serwisu lub naszego domu, a w przypadku utraty kluczy od domu sprowadzony zostanie specjalista posiadający odpowiednie uprawnienia do otwierania drzwi wejściowych.

Serwis Podróży Michelin to specjalny serwis informacyjny, który ułatwia zaplanowanie i realizację każdej podróży. Poza informacjami o warunkach atmosferycznych w całej Europie, można także się dowiedzieć m.in. o miejscach noclegowych, planach podróży samochodem, kraju będącym celem podróży, wypożyczalni aut, a nawet o rozkładzie połączeń lotniczych czy kolejowych.