Logo

Citroen C5 II (od 2008 r.) - komfort czy ryzyko?

Andrzej Jedynak
Andrzej Jedynak

Wpadka z modelem C5 pierwszej generacji była ewidentna – samochód trapiły liczne, często zaskakujące awarie, na dodatek unieruchamiające go w trasie. Citroën dobrze zdawał sobie sprawę ze złej reputacji auta, dlatego włożył wiele wysiłku w przekonanie klientów, że tamte problemy w C5 II są już przeszłością. Szef produktu podkreślał, że firma wzorowała się na modelach uchodzących za wzorowe pod względem jakości. Do nowego auta miała też przekonać akcja przekazania – jeszcze przed wprowadzeniem do salonów – 250 samochodów do testu potencjalnym klientom z Francji i Niemiec, którzy pokonali łącznie 3 mln km!

Autor Andrzej Jedynak
Andrzej Jedynak
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu