Logo
UżywaneNajlepsze hybrydy do 60 tys. zł. Wśród nich są przynajmniej dwie, których prawie nie da się zajechać

Najlepsze hybrydy do 60 tys. zł. Wśród nich są przynajmniej dwie, których prawie nie da się zajechać

  • Polacy przekonali się do aut hybrydowych z drugiej ręki – w przypadku wielu modeli to teraz najbardziej poszukiwane wersje
  • Wiele używanych hybryd na rynku ma już za sobą kilka lat pracy w roli taksówek – zdarzają się auta z ekstremalnymi przebiegami, często z cofniętymi licznikami
  • Pod względem serwisowym, popularne hybrydy wypadają lepiej od diesli. Awarie akumulatorów da się zwykle usunąć taniej niż np. awarie osprzętu diesli (wtryskiwacze, koła dwumasowe, turbosprężarki)
  • Szczególnie popularne są hybrydy Toyoty – dobre egzemplarze sprzedają się na pniu. Tylko tych dobrych trzeba trochę poszukać. Warto, bo nawet Toyotę można zajechać, jeśli się o nią nie dba
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

To nie jest przypadek, że taksówkarze z Mercedesów "w dieslu" przesiedli się do hybryd... "w gazie". Tak zwane pełne hybrydy – nazywane HEV-ami – zazwyczaj dzielnie znoszą nawet duże przebiegi, do tego w mieście przeważnie są bardzo oszczędne, a przy tym mniej skomplikowane niż wersje ładowane z gniazdka (PHEV). A ponadto silniki z pośrednim wtryskiem benzyny zazwyczaj łatwo przerobić na zasilanie LPG. Czysty zysk.

Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium