Logo
UżywaneCo warto kupićJeździliśmy 15-letnim Porsche Cayenne. Kusi ceną w ogłoszeniach, ale to pułapka

Jeździliśmy 15-letnim Porsche Cayenne. Kusi ceną w ogłoszeniach, ale to pułapka

Lars Jakumeit
Lars Jakumeit

Porsche Cayenne nieoficjalnie uratował Porsche przed bankructwem, choć dla fanów marki było to auto obrazoburcze. Nie zniechęciło to klientów z zasobnymi portfelami — auto od pierwszej generacji, aż po dziś dzień sprzedaje się świetnie (jak na tak ekskluzywną markę jak Porsche). Ale czy 15-letnie Porsche Cayenne wciąż daje frajdę z jazdy? Czy wciąż można je nazwać autem luksusowym? Poniżej wyjaśniamy, czego oczekiwać od tego samochodu po kilkunastu latach użytkowania i z jakimi kosztami jego eksploatacji należy się liczyć.

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
Porsche Cayenne I po faceliftingu
Christoph Börries / Auto Bild
Porsche Cayenne I po faceliftingu

Pierwszy luksusowy SUV klasy premium od niemieckiej marki słynącej z produkcji aut sportowych utorował drogę dla całego segmentu pojazdów. Wprowadzona na rynek w 2007 r. zmodernizowana wersja pierwszej generacji Cayenne (z 2002 r.) zastąpiła luksusowe sedany wysokiej klasy w wielu garażach w całych Niemczech.

Autor Lars Jakumeit
Lars Jakumeit
Autor Piotr Kozłowski
Piotr Kozłowski
Redaktor Naczelny AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium