Auto Świat Używane Używany Opel Insignia - nie jest idealny, ale ma wzięcie!

Używany Opel Insignia - nie jest idealny, ale ma wzięcie!

Choć od debiutu Opla Insignii minęło już 14 lat, to ten model nadal cieszy się ogromnym zainteresowaniem na rynku aut używanych. Czy jednak warto go kupić? Jakie są mocne i słabe punkty Opla Insignia pierwszej generacji? Ile kosztuje? I co z trwałością?

Używany Opel Insignia - nie jest idealny, ale ma wzięcie!
Zobacz galerię (18)
Auto Świat / Archiwum
Używany Opel Insignia - nie jest idealny, ale ma wzięcie!
  • Na rynku dominują Insignie z silnikami Diesla, a najwięcej jest jednostek o pojemności 2.0. Silnik ten ma swoje czułe punkty, ale wiele problemów da się usunąć za nieduże pieniądze
  • Opel Insignia jest ceniony za dobry komfort jazdy, pewność na drodze, nowoczesne systemy bezpieczeństwa biernego i czynnego
  • Ceny startują od ok. 20 tys. zł, ale komfort wyboru daje przedział 30-40 tys. zł

Dziś już mało kto pamięta, ale debiut Opla Insignii był nie lada wydarzeniem. Zupełnie nowy projekt (już nie Vectra, tylko Insignia), w całkowicie nowym (bardziej odważnym) stylu i z wykorzystaniem zupełnie nowych rozwiązań technicznych. Od tego modelu miał się rozpocząć nowy, bardziej prestiżowy etap w historii Opla. I trzeba przyznać, że tak się stało. Insignia została dobrze przyjęta i sprzedawała się jak ciepłe bułeczki. Znalazła uznanie zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i we flotach, a ze względu na ogromną liczbę wersji silnikowych, długą listę opcji, a także kilka wariantów nadwozia, dziś wybór na rynku wtórnym naprawdę robi wrażenie!