Logo
Volkswagen Passat dla jankesów. Wyłącznie dla nich

Czym się różni? Jest od niego większy (o 99 mm na długości i o 91 mm w rozstawie osi), przez co jest największym Passatem w historii. Poza tym ma trzecie okienko. Reszta wygląda tak samo jak każdy inny Volkswagen – nudno.

Pod maską jeden z dwóch silników benzynowych (2,5 R5 170 KM lub 3,0 VR6 280 KM) lub turbodiesel (2,0 170 KM). Wyposażenie standardowe baaardzo bogate: system monitorujący ciśnienie w oponach, ABS, ESP, system wspomagający ruszanie na wzniesieniu, sześć poduszek, elektryczne szyby, klimatyzacja i tempomat i wiele innych gadżetów.Największa zaleta Passata amerykańskiego to jego cena – 20 tys. dolarów.

To raptem o 5 tys. dolarów więcej niż nowa Jetta i o ponad 7 tys. dolarów mniej niż poprzedni Passat. Wygląda więc na to, że Amerykanom wystarczy trzecia szybka, wielkie nadwozie i bogate wyposażenie, by byli szczęśliwi. Warto pamiętać, że to pierwszy raz, by Passat dla nas tak bardzo różnił się od Passata dla nich. Ot, co!

Autor Filip Otto
Filip Otto
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium