Z zewnątrz zmiany są bardzo dyskretne. Zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia otrzymały dodatkowe, atrakcyjne spoilery. Z tyłu znajdziemy dodatkowo zgrabnie wkomponowane końcówki wydechu. Całości dopełniają przeznaczone jedynie dla tej wersji auta koła z lekkich stopów. Ciekawym zabiegiem mającym na celu zarówno poprawienie wyglądu jak i właściwości jezdnych poprawionego XC60 jest obniżenie zawieszenia o 30 milimetrów. Okazuje się, że w kwestii silnika Heico poszło na łatwiznę. Ograniczono się bowiem jedynie do przeprogramowania komputerów zarówno w silnikach benzynowych jak i wysokoprężnych. W efekcie 2.4 litrowy, pięciocylindrowy turbo diesel dalej dostępny jest w dwóch wariantach mocy. Słabszy dysponuje obecnie mocą 210 koni mechanicznych (wcześniej 163 KM), a mocniejszy 285 koni mechanicznych (pierwotnie 185 KM). Zaś jednostka benzynowa zyskała dodatkowych 30 koni i w ulepszonej wersji osiąga 315 KM.Źródło: Carscoop