Johna - konstruktora silników lotniczych i wodnych. Nazwa "Alvis" została przejęta z aluminiowych tłoków firmy Ware&deFreville, których T.G. John użył do budowanego po raz pierwszy przez siebie silnika samochodowego. W latach 20. firma była znana głównie z budowy samochodów sportowych i pionierskich prób z przednim napędem. Lata 30. przynoszą zmiany. Powstają pojazdy luksusowe, takie jak Speed 20 czy 25, z 4,3-litrowymi jednostkami napędowymi, konkurujące z Bentleyem.Po wojnie nadal budowane były drogie auta konserwatywne. Doprowadziło to do zapaści i przejęcia w krótkim czasie firmy przez Rovera. W 1965 roku produkcja pojazdów pod nazwą Alvis zostaje zakończona. Model Silver Eagle powstał w 1929 roku i z nieznacznymi zmianami produkowany był do 1933 roku. Doczekał się w tym czasie wielu wersji nadwozia od dwumiejscowego, sportowego po "trzyszybową" limuzynę. Prezentowane torpedo kosztowało w 1931 roku 595 funtów. Napędzane było 6-cylindrowym, górnozaworowym silnikiem o pojemności 2148 ccm i z podwójnym systemem zapłonowym.
Alvis Silver Eagle 1931 rok Anglia
Firma została założona w 1919 roku przez T.G.
Auto Świat
Alvis Silver Eagle 1931 rok Anglia