– W kuchni najważniejszy jest smak. Wierzę, że podobnie jest z samochodami. Targa to szczególna kompozycja: łączy przyjemność z jazdy pod gołym niebem i sportowe doznania podczas jazdy z niebanalnym stylem – powiedział Wojciech Modest Amaro.
Jego nowe Porsche 911 Targa napędza 6-cylindrowy, podwójnie turbodoładowany silnik typu bokser o pojemności 3 litrów i mocy 420 KM, połączony z dwusprzęgłową przekładnią PDK oraz napędem na obie osie. Dzięki pakietowi Sport Chrono samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w równe 4 sekundy. Jego prędkość maksymalna przekracza „magiczną” barierę 300 km/h –wynosi dokładnie 301 km/h.
Konfigurując swój egzemplarz, Amaro postawił na charakterystyczny szary lakier Crayon oraz niebiesko-szarą skórzaną tapicerkę. Indywidualny charakter auta podkreślają 20-calowe obręcze 911 Turbo i czarny pałąk Targa z satynowym wykończeniem. Całość uzupełniają diodowe reflektory z czarnym wypełnieniem, lusterka boczne SportDesign, a także dyskretne detale z palety opcji Porsche Exclusive Manufaktur w postaci lakierowanego logo „Porsche” z tyłu samochodu czy w kabinie: pasy bezpieczeństwa mają ten sam szary odcień co lakier karoserii. O komfort jazdy dba szereg opcjonalnych elementów, m.in. wentylacja foteli oraz adaptacyjny tempomat.
Bazowe Porsche 911 Targa 4S kosztuje 656 040 zł. Prezentowany egzemplarz jest znacznie droższy.