A4 allroad ma napęd na 4 koła (quattro) oraz powiększony o 34 mm prześwit. Ma także osłony z przodu i z tyłu, aby podczas jazdy w trudnym terenie nie zostały uszkodzone zderzaki i spód auta.
Wewnątrz A4 allroad quattro znalazły się wszystkie rozwiązania, jakie Audi prezentowało w ostatnim czasie, m.in. wirtualny kokpit, system MMI Navigation plus, adaptacyjny tempomat, asystent parkowania dla pojazdów z przyczepą.
Pod maską Audi A4 allroad quattro pracują te same silniki co w wersji A4 – najsilniejszy ma moc 272 KM.
Drugi z wystawianych modeli – Audi h-tron quattro concept to pojazd elektryczny zasilany ogniwami paliwowymi (wodorowymi).
Audi h-tron ma napęd quattro – zrealizowano to dzięki silnikom elektrycznym na osi przedniej i tylnej.
Silnik na przedniej osi ma moc 90 kW (122 KM), a na tylnej 140 kW (190 KM).
Silniki elektryczne napędzane są prądem wytwarzanym w ogniwach paliwowych zasilanych wodorem. Tankowanie wodoru trwa tylko 4 minuty, na jednym zbiorniku wodoru auto może pokonać 600 km.
Audi h-tron nie emituje podczas jazdy żadnych szkodliwych substancji – jedynym produktem reakcji chemicznej, podczas której z wodoru powstaje energia elektryczna, jest... para wodna.