A4 allroad ma napęd na 4 koła (quattro) oraz powiększony o 34 mm prześwit. Ma także osłony z przodu i z tyłu, aby podczas jazdy w trudnym terenie nie zostały uszkodzone zderzaki i spód auta.
Wewnątrz A4 allroad quattro znalazły się wszystkie rozwiązania, jakie Audi prezentowało w ostatnim czasie, m.in. wirtualny kokpit, system MMI Navigation plus, adaptacyjny tempomat, asystent parkowania dla pojazdów z przyczepą.
Pod maską Audi A4 allroad quattro pracują te same silniki co w wersji A4 – najsilniejszy ma moc 272 KM.
Drugi z wystawianych modeli – Audi h-tron quattro concept to pojazd elektryczny zasilany ogniwami paliwowymi (wodorowymi).
Audi h-tron ma napęd quattro – zrealizowano to dzięki silnikom elektrycznym na osi przedniej i tylnej.
Silnik na przedniej osi ma moc 90 kW (122 KM), a na tylnej 140 kW (190 KM).
Silniki elektryczne napędzane są prądem wytwarzanym w ogniwach paliwowych zasilanych wodorem. Tankowanie wodoru trwa tylko 4 minuty, na jednym zbiorniku wodoru auto może pokonać 600 km.
Audi h-tron nie emituje podczas jazdy żadnych szkodliwych substancji – jedynym produktem reakcji chemicznej, podczas której z wodoru powstaje energia elektryczna, jest... para wodna.
Galeria zdjęć
Audi A4 allroad
Audi A4 allroad
Audi A4 allroad
Audi A4 allroad
Audi A4 allroad
Audi A4 allroad
Audi A4 allroad
Audi h-tron quattro concept
Audi h-tron quattro concept
Audi h-tron quattro concept
Audi h-tron quattro concept
Audi h-tron quattro concept
Audi h-tron quattro concept
Audi h-tron quattro concept
Audi h-tron quattro concept
Audi h-tron quattro concept
Audi h-tron quattro concept