Audi A4L przedstawiło się w Pekinie w obecności przedstawicieli Audi i spółki FAW-VW, która będzie produkować auto w fabryce w Changchun, głównym ośrodku chińskiego przemysłu samochodowego. Litera L oznacza podobnie jak w wypadku A8L i chińskiego A6L wydłużony rozstaw osi, w tym wypadku o 60 mm. Dzięki temu zwiększyła się ilość miejsca dla podróżnych jadących z tyłu.
Samochód opracowano specjalnie na potrzeby chińskich klientów. Pojazdy z wydłużonym podwoziem są w Chinach bardzo popularne, samo Audi oferuje tu wydłużone A6 i A8.
Audi A4L sprzedawane będzie od stycznia 2009, szerokiej publiczności zaprezentowało się podczas salonu samochodowego Guangzhou. Pod maską auta znajdą się jednostki 2,0 TFSI (132 kW/180 KM) i 3,2 FSI (195 kW/265 KM). Silniki wysokoprężne nie cieszą się w Chinach popularnością, więc nie znalazły się w ofercie.