- Odkrywanie tego, co niedostępne dla innych i jednocześnie stworzone z myślą o prawdziwych miłośnikach sztuki życia, którzy świadomie podejmują decyzje — to kwintesencja BMW Excellence Club. W BMW Group na pierwszym miejscu stawiamy naszych klientów, dając im możliwość wyboru i koncentrując się tym samym na ich radości i oczekiwaniach. Jestem przekonany, że nasz program umożliwi im eksplorowanie świata w zupełnie nowy sposób i dostarczy wyjątkowych wrażeń, które pozostaną z nimi na całe życie — mówi Kacper Studencki, Dyrektor Marketingu BMW w Polsce. - Zapraszając klientów do świata BMW, oferujemy nie tylko możliwość zakupu samochodów i powiązanych z nimi usług, ale także wyjątkową interakcję z marką poprzez dostarczanie niepowtarzalnych doświadczeń. Tak postrzegamy współczesny luksus, którego oczekują właściciele najwyższych modeli z naszego portfolio.
BMW Excellence Club — co to takiego?
Już w maju 2023 r. członkowie Klubu mogli uczestniczyć w 76. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes, czy Concorso d'Eleganza Villa d'Este w pięknej scenerii włoskiego jeziora Como. Na członków klubu czeka np. także możliwość korzystania z kursów szkoleniowych BMW M Driving Experience. Już wziąć można było udział w jazdach testowych BMW wyposażonymi w napęd xDrive w austriackim Solden. BMW Excellence Club zapewnia swoim członkom bilety VIP na wydarzenia muzyczne. Zreszeniu w nim pasjonaci sztuki mogą uczestniczyć np. w projekcie BMW Art Club, a każdy fan z klubu będzie mógl także uczestniczyć w pokazach nowych modeli.
Do BMW Excellence Club mogą dołączyć właściciele najwyższych modeli BMW: BMW serii 7, BMW i7, BMW X7, BMW serii 8, BMW M8 oraz BMW XM, którzy dokonali zamówienia najwcześniej w roku 2022.