Chery, bo o tę markę chodzi, wchodzi na polski rynek w czerwcu tego roku. Jeszcze przed oficjalnym debiutem ma dla swoich potencjalnych przyszłych klientów konkretne odpowiedzi na pytania, które z pewnością będą zadawać.
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoW Polsce Chery zadebiutuje z modelami Tiggo 7 i Tiggo 8. Wraz z autami chce wprowadzić do Polski - jak sama deklaruje - jedno z najlepiej zorganizowanych zapleczy posprzedażowych. Firma nie tylko deklaruje, że to zrobi. Zgodnie z informacjami, które otrzymaliśmy od Chery, takie zaplecze ma już gotową strukturę, która działa i obejmuje całą Polskę.
Chińska firma już ma w Polsce własny magazyn części
Chery ma w Polsce, a konkretnie w Warszawie, własny magazyn części. Firma deklaruje, że każda autoryzowana stacja obsługi może otrzymać z niego potrzebne komponenty w ciągu 24 godzin. Chery zapowiada również, że klienci marki będą mieć dostęp do ogólnopolskiej sieci autoryzowanych punktów serwisowych, które będą świadczyć usługi w zakresie przeglądów, napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Chery niedługo wchodzi do Polski. Takie będzie wsparcie dla klientów
Chery zapowiedziało także, jakimi gwarancjami będą objęte samochody tej marki. Wszystkie modele objęte będą podstawową gwarancją na okres 7 lat lub 150 000 km, obowiązującą zarówno w przypadku wersji spalinowych, jak i hybrydowych plug-in. Kluczowe komponenty modeli PHEV (bateria trakcyjna, silnik elektryczny i elektroniczny moduł sterujący) objętę będą wydłużoną ochoroną - 8 lat lub 160 000 km. Gwarancja obejmuje również lakier (3 lata) oraz ochronę antykorozyjną nadwozia (12 lat). Dla części zamiennych przewidziano 2-letnią gwarancję bez limitu przebiegu.
Standardem w Chery ma być także bezpłatna pomoc drogowa przez 3 lata. Usługę będzie można przedłużyć do 7 lat, pod warunkiem regularnego serwisowania samochodów w autoryzowanych punktach obsługi. Program działa 24 godziny na dobę i obejmuje nie tylko holowanie, ale też zwrot kosztów transportu (w tym bilety kolejowe i lotnicze), zakwaterowanie na czas naprawy, a także odstawienie naprawionego auta do najbliższego punktu Chery.