Auto Świat Wiadomości Aktualności Chery jeszcze nie weszło do Polski, a już ma w Warszawie magazyn z częściami

Chery jeszcze nie weszło do Polski, a już ma w Warszawie magazyn z częściami

Co z serwisem? Czy będą części? A jeśli coś się zepsuje? Takie pytania często przychodzą do głowy osobom, które zastanawiają się nad zakupem samochodu chińskiej marki. Nic dziwnego - obsługa posprzedażowa to jedna z najważniejszych kwestii, kiedy kupuje się nowy samochód nowej marki na rynku, o której wie się niewiele. Jedna z chińskich firm, której jeszcze oficjalnie nie ma w Polsce, ale która przygotowuje się na wejście do Polski, postanowiła coś z tym zrobić. Chce wejść na nasz rynek "na pewniaka" i nie ma ochoty zawieść swoich klientów pod tym względem.

Tiggo 8
Chery
Tiggo 8

Chery, bo o tę markę chodzi, wchodzi na polski rynek w czerwcu tego roku. Jeszcze przed oficjalnym debiutem ma dla swoich potencjalnych przyszłych klientów konkretne odpowiedzi na pytania, które z pewnością będą zadawać.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

W Polsce Chery zadebiutuje z modelami Tiggo 7 i Tiggo 8. Wraz z autami chce wprowadzić do Polski - jak sama deklaruje - jedno z najlepiej zorganizowanych zapleczy posprzedażowych. Firma nie tylko deklaruje, że to zrobi. Zgodnie z informacjami, które otrzymaliśmy od Chery, takie zaplecze ma już gotową strukturę, która działa i obejmuje całą Polskę.

Chińska firma już ma w Polsce własny magazyn części

Chery ma w Polsce, a konkretnie w Warszawie, własny magazyn części. Firma deklaruje, że każda autoryzowana stacja obsługi może otrzymać z niego potrzebne komponenty w ciągu 24 godzin. Chery zapowiada również, że klienci marki będą mieć dostęp do ogólnopolskiej sieci autoryzowanych punktów serwisowych, które będą świadczyć usługi w zakresie przeglądów, napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

Chery niedługo wchodzi do Polski. Takie będzie wsparcie dla klientów

Chery zapowiedziało także, jakimi gwarancjami będą objęte samochody tej marki. Wszystkie modele objęte będą podstawową gwarancją na okres 7 lat lub 150 000 km, obowiązującą zarówno w przypadku wersji spalinowych, jak i hybrydowych plug-in. Kluczowe komponenty modeli PHEV (bateria trakcyjna, silnik elektryczny i elektroniczny moduł sterujący) objętę będą wydłużoną ochoroną - 8 lat lub 160 000 km. Gwarancja obejmuje również lakier (3 lata) oraz ochronę antykorozyjną nadwozia (12 lat). Dla części zamiennych przewidziano 2-letnią gwarancję bez limitu przebiegu.

Standardem w Chery ma być także bezpłatna pomoc drogowa przez 3 lata. Usługę będzie można przedłużyć do 7 lat, pod warunkiem regularnego serwisowania samochodów w autoryzowanych punktach obsługi. Program działa 24 godziny na dobę i obejmuje nie tylko holowanie, ale też zwrot kosztów transportu (w tym bilety kolejowe i lotnicze), zakwaterowanie na czas naprawy, a także odstawienie naprawionego auta do najbliższego punktu Chery.

Autor Paweł Krzyżanowski
Paweł Krzyżanowski
Wydawca AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji