Obecnie będzie to podstawowa wersja sedana rodziny G, który z długością całkowitą 4,8 m zaliczany jest do europejskiej klasy średniej. Wersja G25 przeznaczona jest dla użytkowników, którzy cenią indywidualność, ale nie preferują dużej mocy. Z tym związane jest oczywiście mniejsze zużycie paliwa i koszty eksploatacji.

Pojazd ten nie różni się zewnętrznie od wersji z silnikiem 3.7 litra. Widlasty silnik sześciocylindrowy ma pojemność skokową 2.5 l i moc 221 KM (163 kW) oraz maksymalny moment obrotowy 253 Nm. Dla porównania wersja 3.7 l ma moc 333 KM (245 kW) i 364 Nm. Napęd przenoszony jest na tylne lub wszystkie cztery koła za pośrednictwem siedmiostopniowej przekładni automatycznej.

W USA będą dostępne trzy opcje wyposażenia – podstawowa, Journey i xAWD. Wersja podstawowa to m.in. ABS, VDC i kontrola trakcji TCS, światła ksenonowe, pakiet skórzany, elementy aluminiowe deski rozdzielczej, elektrycznie regulowane przednie fotele, automatyczna dwustrefowa klimatyzacja, audio z sześcioma głośnikami.

Nowe sedany G25 pojawią się u dilerów amerykańskich już w przyszłym miesiącu, a najtańsza wersja będzie dostępna za 30 950 dolarów (bez podatku).

Producent nie poinformował, czy ten silnik otrzymają także inne wersje nadwozia. Nie wiadomo jeszcze czy i kiedy G25 trafi do Europy.