Po raz pierwszy w historii Toyota i Daihatsu miały wspólne stoisko, które oprócz modeli produkcyjnych obfitowało w samochody koncepcyjne. Podział ról został zachowany - od dawna Daihatsu specjalizuje się w budowie małych, miejskich samochodów. Większe pojazdy to domena Toyoty. FF-Ultra Space (zdjęcie górne) jest 4-miejscowym mikrovanem oferującym ponadprzeciętny komfort podróżowania. Ciekawostką tej konstrukcji jest brak środkowego słupka, co ułatwia wsiadanie i wysiadanie. Duże przeszklone powierzchnie ułatwiają prowadzenie. Równie interesującym pojazdem był U4B. Z zewnątrz samochodzik przypomina trochę Volkswagena Bee-tle'a, jednak jego przeznaczenie jest zupełnie inne. Pojazd wyposażony w napęd na 4 koła nadaje się do użytku przy każdym rodzaju nawierzchni. Jednostka napędowa małego allroadera ma 3 cylindry i turbosprężarkę. Standardowym wyposażeniem jest automatyczna, 4-stopniowa skrzynia biegów.
Dziesiątka spod znaku Daihatsu
Tokijska impreza słynie z prezentacji niecodziennych rozwiązań i designerskich eksperymentów. Oczywiście ton nadają firmy rodzime.