Elektryczny Fiat 500e jest wyposażony w LED-owe światła przednie i tylne, a także w nowy pas przedni, na którym umieszczono znaczek „500”. Spore zmiany zaszły także we wnętrzu, gdzie pojawiła się całkowicie inna deska rozdzielcza z nowym zestawem wskaźników i dużym, kolorowym ekranem dotykowym do obsługi multimediów. Nowe są też materiały zastosowane w kabinie oraz kierownica z dwoma ramionami i spłaszczonym dołem.

Już w zeszłym roku szef Fiata, Olivier Francois, poinformował, że Fiat 500e, mimo że będzie bazował na całkowicie nowej platformie do budowy aut elektrycznych, to z zewnątrz będzie wierny dotychczasowej bryle „pięćsetki”. I faktycznie tak jest. Jednak drobne detale stylistyczne sprawiają, że auto zyskało sporo na świeżości.

Nie mamy pełnych informacji o napędzie nowego modelu, ale wiadomo już, że pod pokładem pojawią się akumulatory o pojemności 40 kWh. To ma wystarczyć do przejechania 240 km po pełnym naładowaniu.

Poprzednia wersja elektrycznego Fiata 500e miała zasięg 140 km (87 mil). Nowa 500e ma trafić na rynek jeszcze w tym roku.