Robert Kubica: Przywieźliśmy kilka nowych elementów do Walencji i testowaliśmy je w obu sesjach. Po południu skupiliśmy się na rozwijaniu mieszanek opon na długich przejazdach. Jak dla mnie był to piątek bez problemów. Przyczepność na torze jest całkiem dobra, a my byliśmy w stanie jechać dobrym tempem. Mimo to, nadal mamy te same problemy z bolidem, które trapią nas od początku sezonu.

Nick Heidfeld: Na początku drugiej sesji było całkiem dobrze. Potem na miękkich oponach wyjazdy na tor nie były najlepsze gdyż utknąłem w korku. Gdy Fernando Alonso uderzył we mnie musiałem wcześniej zakończyć sesję. Taki wypadek jest naprawdę niepotrzebny podczas piątkowych treningów. Widziałem go w lusterku, blokującego koła i starałem się otworzyć mu drzwi, ale pojechał prosto na mnie, a ja o mały włos nie dachowałem.

Willy Rampf, koordynator techniczny BMW Sauber: Naszym celem na dzisiaj było znalezienie odpowiedniego ustawienia nowego pakietu aerodynamicznego. Jak do tej pory jesteśmy zadowoleni z tego co osiągnęliśmy w pierwszych dwóch sesjach treningowych. W drugiej sesji skupiliśmy się na długich przejazdach, aby poznać dane dotyczące osiągów opon na dłuższym dystansie. Robert był wstanie ukończyć swój program bez problemów tak jak planowaliśmy, podczas gdy Nick stracił szansę na ostatnie porównanie opon z powodu kolizji z Fernando Alonso.”

W sobotę po ostatnim, trzecim krótszym (nie 90, ale 60 minut() treningu rozpoczną się kwalifikacje. czy będą bardziej udane niz to bywało ostatni? Zobaczymy...