GTA Spano napędzany jest dziesięciocylindrowym silnikiem z kompresorem o pojemności skokowej 8,3 litra i mocy 780 KM (574 kW) przy 6300 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 920 Nm przy 6250 obr./min. W przypadku zasilania etanolem E90 moc wzrasta do 840 KM (618 kW) przy 6250 obr./min przy tym samym momencie obrotowym. Współpracuje on z siedmiostopniową przekładnią manualną z możliwością sekwencyjnej zmiany przełożeń. Od 0 do 100 km/h auto przyspiesza w 2,9 sekundy oraz osiąga prędkość maksymalną 350 km/h.

Parametry odkrywają tajemnice – dawcą organów był Viper.

Tytanowe podwozie wyposażono w system elektronicznej regulacji ustawienia, karbonowo-ceramiczne hamulce AP Racing mają średnicę 380 mm i sześć zacisków. Hamulce postojowy jest elektroniczny. Z przodu zamontowano 19-calowe koła z oponami o rozmiarze 255/35 ZR19, a z tyłu 20-calowe z oponami 330/35 ZR20. Nadwozie zbudowano z włókien węglowych i kewlaru, dach jest szklany.

Dwudrzwiowe i dwuosobowe coupé ma długość 4650 mm, szerokość 1980 mm i wysokość 1200 mm. Design nadwozia z tyłu przypomina amerykański Spleen S7, z boku Bugatti Neuron, a z przodu Lamborghini Gallardo.

We wnętrzu króluje skóra, aluminium i tytan. Deska rozdzielcza ma jeden duży panel LCD, na którym kierowca może odczytywać wszystkie niezbędne informacje eksploatacyjne. Drugi wyświetlacz ukazuje obraz z kamer, które zastąpiły lusterka zewnętrzne. Deska rozdzielcza została tak zaprojektowana, że w każdej chwili można auto przestawić na ruch lewostronny. Wyposażenie standardowe obejmuje m.in. elektrycznie sterowane fotele sportowe z podgrzewaniem i chłodzeniem, elektrycznie sterowane szyby, klimatyzacja, nawigacja, system audio z CD/MP3 z możliwością dołączenia iPoda, centralny zamek oraz reflektory bi-ksenonowe. Pojazd ma dwa bagażniki – przedni o objętości 100 l, a tylny 200 l.

GTA Spano powstanie w liczbie 99 egzemplarzy, a jego podstawowa cena wynosi 670 tys. dolarów. Będą go oferować dilerzy w Europie, Rosji, Chinach i ZRA.