- CVO Road Glide ST to najmocniejszy, najszybszy i najbardziej wyrafinowany bagger, jaki kiedykolwiek wyprodukowała firma Harley-Davidson
- Nowe motocykle mają nie tylko mocniejsze silniki i inną stylistykę, lecz także zapewniono im bogate wyposażenie seryjne
- Najnowsze modele Grand American Touring na 2024 r. będą wkrótce dostępne w salonach autoryzowanych dealerów Harley-Davidson
Harley-Davidson zaprezentował nowe modele motocykli na 2024 r. – Street Glide i Road Glide wyposażone w nowy silnik Milwaukee-Eight 117 są mocniejsze, wygodniejsze i lżejsze oraz wyposażone w zaawansowaną technikę, w tym nowy system multimedialny z ekranem o przekątnej 12,3 cala, a wszystko to w nowej oprawie wizualnej.
Świętujący 25. rocznicę departamentu Custom Vehicle Operations (CVO - dział tuningu fabrycznego Harley-Davidson), nowy model CVO Road Glide ST przenosi osiągi maszyn typu hot-rod bagger na wyższy poziom dzięki inspirowanemu wyścigami zawieszeniu i hamulcom oraz nowemu, mocnemu silnikowi Milwaukee-Eight 121 High Output z niskim przełożeniem przekładni głównej, które łącznie zapewniają lepsze osiągi.
Nowy CVO Pan America debiutuje jako pierwsza maszyna CVO w segmencie Adventure Touring. Ma bogate wyposażenie, ekskluzywne malowanie i wykończenie custom. Najnowsze modele Grand American Touring na 2024 r. będą wkrótce dostępne w salonach autoryzowanych dealerów Harley-Davidson.
Nowe modele Street Glide i Road Glide
Motocykle Street Glide i Road Glide z rocznika 2024 są mocniejsze, lżejsze i jeszcze bardziej dynamiczne oraz charakteryzują się zupełnie nowym designem. Ich nadwozia przeprojektowano i uszlachetniono. Obydwa modele mają udoskonalony profil owiewek, który sprawia wrażenie odświeżająco nowoczesnego, a jednocześnie zachowuje DNA oryginalnego projektu Harley-Davidson, dzięki czemu od razu wydają się znajome.
Najważniejsze cechy i wyposażenie
- Zmodernizowany silnik Milwaukee-Eight™ 117 V-Twin wyposażony w nowy układ chłodzenia, który dodatkowo optymalizuje komfort cieplny kierowcy oraz ulepszony układ dolotowy i wydechowy w celu zwiększenia osiągów.
- Wybierane tryby jazdy – Road, Sport, Rain i Custom – elektronicznie kontrolujące parametry i osiągi motocykla, z których każdy oferuje wyjątkową kombinację ustawień dopływu mocy i siły hamowania silnikiem oraz reakcji układu ABS z działaniem w zakręcie (C-ABS) i systemu kontroli trakcji z działaniem w zakręcie (C-TCS).
- Multimedia obsługiwane przez system operacyjny Skyline są prezentowane na kolorowym ekranie dotykowym TFT o przekątnej 312 mm, który zastępuje wszystkie analogowe zegary i większość przełączników. Nowy 200-watowy wzmacniacz audio zasila parę głośników wbudowanych w owiewkę.
- Ulepszona aerodynamika zwiększa komfort kierowcy i zmniejsza zawirowania strug powietrza wokół kasku kierowcy przy prędkościach autostradowych.
- Zwiększony do 76 cm skok tylnego zawieszenia.
- Przeprojektowane, jednoczęściowe siodło i materiały wyściółki zapewniają znaczną poprawę komfortu na długich dystansach dla większości motocyklistów.
Nowy CVO Road Glide ST – topowy model w ofercie CVO
CVO Road Glide ST to najmocniejszy, najszybszy i najbardziej wyrafinowany bagger, jaki kiedykolwiek wyprodukowała firma Harley-Davidson, doposażony w unikalną kolekcję komponentów, które docenią motocykliści preferujący osiągi. Głębokie, pojedyncze siodło i kierownica w stylu moto na sześciocalowych wspornikach ustawiają kierowcę w agresywnej pozycji do jazdy.
Najważniejsze cechy i wyposażenie
- Dwa schematy kolorystyczne premium: Golden White Pearl lub Raven Metalli. Grafika orła Screamin’ Eagle na bokach owiewki i zbiorniku paliwa jest inspirowana motocyklami ekipy Screamin’ Eagle Harley-Davidson Factory, które ścigają się w serii MotoAmerica Mission King of the Baggers. Grafiki CVO 25th Anniversary umieszczone na owiewce nad reflektorem oraz na panelu na konsoli zbiornika.
- Silnik Milwaukee-Eight 121 V-Twin High Output dostępny wyłącznie w modelu CVO Road Glide ST. Ten podrasowany układ napędowy zapewnia 127 KM oraz maksymalny moment obrotowy 193 Nm i jest to najmocniejszy silnik zamontowany w produkowanym fabrycznie motocyklu Harley-Davidson. Zastosowano niższe przełożenia przekładni głównej, aby poprawić przyspieszanie na każdym biegu.
- Wykorzystanie włókna węglowego pozwoliło zmniejszyć masę do 363 kg. Z tego materiału wykonano: obudowy i końcówki tłumików, przedni błotnik, osłony siedzenia i konsoli zbiornika.
- W pełni regulowane zawieszenie przednie i tylne SHOWA. Przód – odwrócony widelec 47 mm, tył – dwa amortyzatory typu Remote Reservoir z zewnętrznymi zbiorniczkami.
- Hamulce Brembo
- Tryby jazdy – Road, Sport, Track, Track Plus, Rain i kilka trybów Custom – elektronicznie kontrolują charakterystykę osiągów motocykla.
- Multimedia obsługiwane przez system operacyjny Skyline. Kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 312 mm zastępuje analogowe zegary i większość przełączników.
- Audio Rockford Fosgate Stage II z 4-kanałowym wzmacniaczem o mocy 500 W RMS, który zasila głośniki wbudowane w owiewkę.
Harley-Davidson CVO Pan America
To najnowsza odsłona motocykla i pierwszy model typu Adventure Touring (ADV) w programie CVO. Zachowano w nim wszystkie cechy i funkcje, typowe dla Pan America 1250 Special. Dotyczy to m.in. płynnie działającego i mocnego silnika Revolution Max 1250, półaktywnego zawieszenia, ekranu dotykowego, trybów jazdy i reflektora adaptacyjnego Daymaker.
Harley-Davidson CVO Pan America został wyposażony w szereg dodatkowych akcesoriów dobranych tak, aby zwiększyć przyjemność podróżowania. W tym celu zastosowano: zawieszenie z system adaptacyjnej wysokości jazdy (Adaptive Ride Height), wytrzymałe aluminiowe kufry boczne i centralny, quickshifter Screamin' Eagle, szprychowe koła bezdętkowe, dodatkowe reflektory LED, płytę ochronną Skid Plate.