Motor" mieszcząca się w Piastowie k. Warszawy. Dotychczas marka ta była reprezentowana tylko przez jednego oficjalnego dilera, firmę "Echilczuk i Syn" z Zielonki, a liczba motocykli przeznaczona na polski rynek była ograniczona. Nowy przedstawiciel zamierza znacznie zwiększyć sprzedaż tych legendarnych motocykli na terenie Polski ponad dotychczasową liczbę, która wynosiła około 30 sztuk rocznie. Jednym z elementów, które mają pomóc w osiągnięciu tego celu, jest stworzenie sieci dilerów i serwisów na terenie całej Polski. Docelowo ma być ich około sześciu. Będzie to z pewnością ułatwienie dla wszystkich chętnych zakupu żywej legendy. Oferta obejmuje 24 modele, począwszy od najtańszego Sportstera 883 za 32 tys. zł, a kończąc na najdroższym i najbardziej ekskluzywnym modelu Ultra Classic Electra Glide za 101 tys. zł. Pomiędzy nimi dostępne są jeszcze modele z serii Dyna, Softail, Heritage Softail i krążowniki Road King. Wszystkie modele, choć różnią się pojemnością, wierne są tradycji i niezmiennie bazują na dwucylindrowych widlastych silnikach. W przyszłym roku firma zamierza starać się o wyłączność na import mocno spokrewnionego z Harleyem-Davidsonem, również pochodzącego zza oceanu sportowego Buella.
Harley-Davidson w Polsce
Od początku bieżącego roku rozpoczął działalność generalny importer motocykli Harley-Davidson na Polskę, firma "U.S.