− Silny impet, którego nabraliśmy na początku roku, był kontynuowany w kwietniu – powiedział prezes Infiniti Roland Krueger. – Konsekwentnie realizujemy naszą strategię wzrostu, aby ugruntować pozycję Infiniti jako jednej z kluczowych marek motoryzacyjnych klasy premium na świecie. Pragnę podziękować naszym klientom na całym świecie, którzy nam zaufali i kupili auta Infiniti. W Chinach wzrost wyniósł aż 41 %.

Ale cóż to jest w porównaniu z polskim rynkiem? Sprzedaż Infiniti nad Wisłą była w kwietniu aż o 96% wyższa niż przed rokiem, co sprawiło, że Polska zajęła pierwsze miejsce w miesięcznym rankingu sprzedaży. Przed Niemcami i Francją!

− Nasz sukces zawdzięczamy konsekwentnej i przemyślanej politycebudowania wizerunku nowej marki na polskim rynku. Bardzo dobre przyjęcie modelu Q50, szczególnie wersji Hybrid AWD oraz 2.0 turbo, miało znaczący wpływ na nasz kwietniowy sukces sprzedażowy w Europie. Wyniki osiągane w Polsce już od prawie siedmiu lat potwierdzają duży potencjał wzrostowy marki Infiniti w naszym kraju – powiedział Grzegorz Szczypior, dyrektor generalny Infiniti Polska.