W przypadku, gdy klient będzie zainteresowany konkretnym modelem, konsultant przełączy go do najbliższego salonu sprzedaży. Infolinia będzie również umawiać klientów na jazdy testowe. Po sprawdzeniu dostępności wybranego modelu u najbliższego dilera, klient telefonicznie otrzyma propozycję terminu jazdy próbnej.W przypadku, gdy osoba dzwoniąca chciałaby w zaciszu domowym zapoznaś się z danymi samochodůw Hyundai, otrzyma je e-mailem lub pocztą do domu. Jeśli wyrazi chęć samodzielnego skontaktowania się z dilerem, otrzyma jego numer w formie sms-a. Infolinia Hyundai 022 63 77†111 będzie stanowić mocne wsparcie sprzedaży dla sieci autoryzowanych salonów Hyundai Motor Polandwyjaśnia Monika Wilk, kierownik marketingu Hyundai Motor Poland. Coraz więcej osób kupujących samochód dokonuje wstępnej selekcji marki nie wychodząc z domu lub z biura. Konsultanci infolinii Hyundai pomogą im uzyskać podstawowe informacje przez telefon, e-mail lub sms, a jednoczeúnie zachącą do wizyty u dilera w celu osobistego zapoznania się z właściwościami wybranego modelu Hyundai, wybraniu dostępnej wersji i ustalenia formy zakupu.Infolinia Hyundai 022 63 77 111 działa 6 dni w tygodniu, w godzinach 9 - 21 od poniedziałku do piątku, a w soboty od godziny 10 do 20.