Niezależnie od tego, czy uda się dokończyć wszystkie obiecane drogi przed ME, czy nie, infrastruktura drogowa bardzo na tym skorzystała. Wszystko wskazuje na to, że jeszcze przed pierwszym gwizdkiem przejezdna będzie autostrada A2.

Nareszcie stolica Polski będzie połączona ze stolicą Niemiec. Niestety, kibice jeszcze nie pojadą odcinkiem autostrady A1 z Łodzi do Torunia, ale we wrześniu już będzie to możliwe.

Nieco dłużej będziemy musieli poczekać na S8 z Wrocławia do Łodzi (jesień 2013 lub wiosna 2014 r.) oraz odcinek autostrady A4 z Szarowa (pod Krakowem) do przejścia granicznego z Ukrainą w Korczowie, który zostanie otwarty w 2013 r. Braki w infrastrukturze na Euro nie powinny jednak być problemem – napływ zmotoryzowanych kibiców będzie mniejszy, niż się początkowo spodziewano.

Stadion Narodowy, Warszawa -Zmotoryzowani kibice przyjeżdżający na mecz do Warszawy będą mogli zostawić samochód na stałych i tymczasowych parkingach P+R (lokalizacje na stronie www.2012.org.pl) i dalej podróżować komunikacją miejską. Warunkiem bezpłatnego korzystania z parkingów jest bilet ZTM.

PGE Arena, Gdańsk -W Gdańsku w dniach meczowych będzie można zostawić samochód na dwóch parkingach „Parkuj i Jedź”, a specjalne linie autobusowe będą dowozić kibiców na stadion. Tereny parkingowe zlokalizowano przyal. Armii Krajowej i ul. Szczęśliwej (przy CH Auchan).

Stadion Miejski, Wrocław - Aż 29 parkingów (o pojemności 5,3 tys. aut) będzie czekało we Wrocławiu na samochody kibiców. Dalszą komunikację umożliwią miejskie autobusy i tramwaje. Lokalizacje parkingów i numery linii są dostępne na stronie www.2012.org.pl.

Stadion Miejski, Poznań - W Poznaniu zorganizowano parkingi „Parkuj i Idź” w promieniu 2 km od stadionu. Dojście powinno zająć maks. 30 minut. Bardziej oddalone są parkingi P+R, które skomunikowano ze stadionem regularnymi i specjalnymi liniami. Parkingi są dostępne także poza dniami meczowymi.

Fan City Tour - Nie trzeba jechać do miast gospodarzy na stadion lub do oficjalnych stref kibica, by przeżyć niezapomniane piłkarskie emocje podczas Euro. Dzięki inicjatywie sponsorów (Kia Motors Polska, Biedronka, Carlsberg, RTV Euro AGD, Sharp i TVP) 100 polskich miast odwiedzą mobilne strefy kibica. Każda z nich składa się z ciężarówki wyposażonej w telebim, na którym będą transmitowane mecze. Ponadto zorganizowane będą liczne inne atrakcje, w tym konkursy (m.in. piłkarskie kalambury, kwizy na temat polskiej reprezentacji) i katering. Dokładna lista miast i terminów odwiedzin dostępna na stronie: www.fancitytour.pl.