Była mistrzynią Polski Południowej w skokach przez przeszkody, zdobyła także tytuł wicemistrza Polski juniorów. Niestety, sprzedano konia, na którym startowała, a klubu nie było stać na równie dobrego. Zajęła się nauką (skończyła Akademię Ekonomiczną) i pracą, ale przez cały ten czas czegoś jej brakowało: rywalizacji, możliwości sprawdzenia się.O sporcie samochodowym zaczęła marzyć podczas kibicowania na trasach rajdowych. W październiku 1997 roku to marzenie się spełniło. Na Renault 21 Turbo wystartowała w Rajdzie Żubrów. Wygrała Puchar Pań, a w klasyfikacji generalnej zajęła 10. miejsce.Kolejnym krokiem było uzyskanie licencji rajdowej. W czerwcu 1998 roku miała już licencję RI i zadebiutowała w najtrudniejszym naszym rajdzie - Rajdzie Polski.Tamten sezon poświęciła na naukę, dojeżdżając do mety we wszystkich imprezach, w których wystartowała. Wielu panów zdziwiło się i nabrało do niej respektu, kiedy okazało się, że jest przed nimi.Rok 1999 to starty w grupie 30 młodych, ambitnych zawodników w Pucharze Fiata Seicento Sporting. Wykorzystując doświadczenie zebrane w poprzednim sezonie, postanowiła walczyć o miejsce w pierwszej dziesiątce. I udało się! W pucharowych rozgrywkach została sklasyfikowana na 8. miejscu.W sezonie 2000 Magda walczy w klasie N-1. W Rajdzie Zimowym w swej klasie zajęła czwarte miejsce, w następnych: Warszawskim, Krakowskim, Polski i Elmocie zwyciężyła. Po pięciu eliminacjach jest na prowadzeniu w klasie N-1. Poważnym problemem jest jednak kurczący się budżet; aby umożliwić kolejne starty, potrzebny jest jeszcze jeden sponsor.W bieżącym sezonie Magda jeździ z Magdaleną Lukas. Poprzednio startowała z Izabellą Kamską, Grażyną Chomą i Magdaleną Krząpą.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy:
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków