W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Jeep Avenger ma już kilka wersji napędowych
Jeep Avenger to produkowany w Polsce kompaktowy SUV, którego pokochano w całej Europie. Mierzy 4084 mm długości, 1776 mm szerokości i 1534 mm wysokości. W ofercie małego Jeepa znajdziemy propozycję dla każdego kierowcy. To prawdziwa gratka dla każdego miłośnika segmentu B. Trudno o ciekawiej wyglądającego i nowocześniejszego SUV-a tych rozmiarów. Avenger jest dostępny z różnymi napędami: w pełni elektrycznym, benzynowym, oraz hybrydowym e-Hybrid 4x2 i 4xe. Klienci mogą skorzystać z bardzo atrakcyjnego i elastycznego finansowania bez zbędnych formalności. Nowy Jeep Avenger 4xe The North Face dostępny jest w promocyjnym leasingu, którego całkowity koszt wynosi tylko 101 proc. Wszystkie parametry można oczywiście dostosować do siebie, a to świetna okazja, żeby zainteresować się jedną z najciekawszych wersji, jaka powstała w motoryzacji w ostatnich latach. Jeep sprzymierzył się ze słynną marką The North Face.
Wersja The North Face to najciekawsza współpraca ostatnich lat
Powstanie tylko 4 806 egzemplarzy, nawiązując do wysokości góry Mont Blanc, najwyższego szczytu w Europie, który był inspiracją dla tej edycji. Stąd liczba sztuk, ale też np. mapa góry w kilku miejscach. Motywem przewodnim jest żółty kolor Summit Gold, będący ukłonem w stronę legendarnego odcienia The North Face. Tapicerka foteli, prawdziwy znak rozpoznawczy tej wyjątkowej współpracy, jest wykonana z trwałych, zmywalnych materiałów i ozdobiona konturem Summit Gold. Fotele posiadają również ekskluzywny detal nawiązujący do słynnych kurtek puchowych The North Face, wraz z elastycznymi paskami na oparciach siedzeń, przypominającymi charakterystyczne paski z plecaków The North Face. Co ciekawe, Avenger 4xe w tym wydaniu dostał nawet specjalne... dywaniki. Zostały zaprojektowane z efektem 3D masywów górskich. Jeep Avenger The North Face nie tylko wygląda jak mała terenówka, edycja specjalna dostępna jest tylko z nowym napędem 4xe.
Jeep Avenger ma teraz napęd 4x4
Napęd 4xe to bardzo ciekawe rozwiązanie. To 48-woltowy układ hybrydowy, w którym 1,2-litrowy benzynowy silnik turbo o mocy 136 KM, wspomagany jest przez dwa silniki elektryczne o mocy 28,5 KM każdy, umieszczone zarówno z przodu, jak i z tyłu pojazdu, a łączna moc systemowa układu to 145 KM. W połączeniu z 6-biegową dwusprzęgłową skrzynią automatyczną, konfiguracja ta zapewnia napęd na wszystkie koła, umożliwiając jazdę w trybie w pełni elektrycznym przy niskich prędkościach. To tzw. inteligentny napęd na wszystkie koła, a jego działanie zależy od prędkości i wybranego w systemie zarządzania trakcją Selec-Terrain trybu jazdy. Do wyboru są cztery tryby: Auto, Snow, Sand & Mud oraz Sport. To najszybszy Avenger w gamie. Przyspiesza od 0 do 100 km na godz. w 9,5 s, a na odpowiednio długiej prostej rozpędzi się nawet do 194 km na godz. Deklarowane średnie zużycie paliwa to 5,4 l na 100 km. Nie ma przesady w nazywaniu Avengera 4xe małą terenówką. Może pochwalić się ulepszonymi kątami terenowymi: 22-stopniowym kątem natarcia, 21- stopniowym kątem rampowym i 35-stopniowym kątem zejścia, a także zwiększonym prześwitem wynoszącym 210 mm. W porównaniu do wersji e-Hybrid, prześwit 4xe jest większy o 10 mm, a głębokość brodzenia to aż 400 mm.