Kolekcja wykonana jest z ekologicznych materiałów w kolorze głębokiej czerni. Designerskie detale strojów zawodników nawiązują do podstawowych wartości, leżących u podstaw sukcesów klubu piłkarskiego Juventus.

Wykończenie koszulek wokół szyi wzorowane jest na stylu koszulek, w których piłkarze Juventusu wygrali Puchar Włoch w latach 1941-42. Umieszczony wewnątrz napis "Vincere Non E Importante E L'Unica Cosa che Conta"("Zwycięstwo nie jest rzeczą ważną, jest jedyną rzeczą, która się liczy") stanowi wspomnienie filozoficznej sentencji czołowego zawodnika, a później honorowego prezesa Juventusa, Giampiero Boniperti.

Jest to efekt umowy o sponsoringu, podpisanej w kwietniu br. pomiędzy Fiat S.p.A. i Juventus Football Club S.p.A., na mocy której Fiat może korzystać z wyłącznego prawa umieszczania swego logo na ubiorach zawodników Juventusu w okresie najbliższych trzech sezonów.

Jeep zacznie pojawiać się "u boku" Bianconeri, zarówno w kraju, jak i na arenie międzynarodowej jeszcze przed sezonem piłkarskim 2012-2013.

W lipcu letni obóz treningowo-wypoczynkowy Juventusu w Chatillon-Saint Vincent w Dolinie Aosty będzie miejscem przedpremierowego pokazu nowej wersji flagowego Jeepa Grand Cheronee - S Limited, którego rynkowy debiut w Europie przewidziany jest na wrzesień 2012 r.

Wyróżniający się 20-calowymi felgami z czarnego, polerowanego aluminium i unikalnymi akcentami stylistycznymi "Black" - Grand Cherokee S Limited łączy wyrazisty i sportowy design nadwozia z efektywnością 3-litrowego silnika wysokoprężnego V-6 CRD MultiJet II o mocy 241 KM i momencie obrotowym 550 Nm.

Konturowane fotele pokryte skórą Nappa z zamszowymi wstawkami oraz liczne akcenty karbonowe wystroju kabiny, podkreślają wspólny "genotyp", który S Limited dzieli z Grand Cherokee SRT, jak dotąd najsilniejszym i najszybszym samochodem marki Jeep, oferowanym od niedawna na rynkach światowych.