Jak co roku serwis Opineo.pl, czyli internetowa platforma do oceniania e-sklepów, wyróżnił najlepiej ocenianych i najpopularniejszych sprzedawców w internecie. W rankingu Opineo zestawione zostały te sklepy, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy uzyskały największą liczbę opinii oraz utrzymały najwyższą średnią ocen klientów.

Foto: Opineo

E-sklepy w Opineo oceniają klienci, którzy naprawdę zrobili w nich zakupy. Przyznają punkty od 1 do 5 za szybkość dostarczenia towaru, ogólną jakość obsługi klienta oraz sposób zapakowania przesyłki. Poza tym deklarują, czy poleciliby sklep znajomym, czy nie. Sklepy zebrane w rankingu konkurują ze sobą w 15 kategoriach, a jedną z nich jest Motoryzacja.

Najlepsze sklepy motoryzacyjne

Internetowe sklepy motoryzacyjne to nie tylko wybór spośród setek tysięcy, a nawet milionów części dostępnych niemalże od ręki. To także dostęp do mniej popularnych modeli i marek, możliwość łatwego porównywania cen, liczne promocje oraz fachowa obsługa.

Ze względu na pandemię, internetowi sprzedawcy z tej branży doświadczyli w tym roku sporego ożywienia sprzedaży. Sklepy z pierwszej dziesiątki rankingu pozyskały w ciągu roku ponad 40 tys. nowych opinii – niemal dwa razy więcej niż w ubiegłym roku.

Na miejscu trzecim – tak jak w zeszłym roku – doskonale znany internautom sklep z częściami iParts.pl. iParts.pl działa na rynku od 11 lat. Sklep w swojej ofercie ma ponad 2 miliony części do aut osobowych, terenowych, sportowych i dostawczych i oferuje bardzo wygodne narzędzia wyszukiwania: po marce, modelu i typie części.

Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy, sklep otrzymał ponad 6 tys. nowych opinii, utrzymując wysoką średnią ocen 4,87. W sumie na stronie Opineo.pl sklep zgromadził już ponad 16 tysięcy wiarygodnych opinii! Klienci cenią iParts.pl za świetną obsługę klienta (konsultanci sklepu dostępni są przez telefon 7 dni w tygodniu) oraz liczne promocje. Np. obecnie, przy zakupach za minimum 500 zł, można dostać rabat w wysokości 150 zł na ubezpieczenie OC lub AC u jednego z partnerów sklepu.

Na drugim miejscu doskonale znany wśród motocyklistów sklep Gmoto.pl. Gmoto.pl to ponad 90 tysięcy części motocyklowych do 100 marek motocykli – zarówno współczesnych, jak i zabytkowych. Klienci cenią sklep za duży wybór towaru, fachową pomoc oraz szybką realizację zamówień. Sklep uzyskał w ciągu ostatniego roku ponad 9 tysięcy opinii zadowolonych klientów.

Gmoto.pl oferuje darmową dostawę przy zakupach powyżej 350 zł, darmowy zwrot bez podawania przyczyny oraz wygodne raty przez internet. Na stronach sklepu klienci znajdą też świetnie przygotowane materiały poradnikowe, dotyczące napraw we własnym zakresie. Materiałom towarzyszy dokumentacja foto i wideo, która bardzo ułatwia zrozumienie kolejnych kroków.

I wreszcie lider zestawienia – sklep, którego nie trzeba przedstawiać żadnemu kierowcy w Polsce. Niemal 15 tys. nowych opinii, średnia ocen na poziomie 4,89 zapewniły Oponeo.pl miejsce na czele kategorii!

Oponeo.pl to sklep specjalizujący się w sprzedaży opon samochodowych, znany już nie tylko w Polsce, ale i w Europie – w ostatnich latach marka rozszerzyła działalność na 13 krajów. Sklep oferuje ogromny wybór opon różnych producentów i do różnych marek pojazdów oraz darmowe dostawy wszystkich swoich produktów na terenie całej Polski.

Opony można zamówić nawet z dostawą do serwisu, w którym zostaną wymienione. W Oponeo znajdziesz zarówno najlepsze opony klasy premium, jak i tanie opony o satysfakcjonujących osiągach. Dostępna jest bardzo duża rozmiarówka.

W pierwszej dziesiątce rankingu znaleźli się też tacy sprzedawcy jak Norauto.pl, Hamulcesklep.pl, Strefakierowcy.pl, Ucando.pl, Rallyshop.pl, Dopasujbagaznik.pl oraz Motokorzysci.pl. Wszyscy cieszą się średnią ocen co najmniej 4,61 i więcej.

Partnerem merytorycznym rankingu Opineo.pl jest firma badawcza Nielsen.