Podobnie jak w przypadku 3- i 5-drzwiowych odmian nadwoziowych, także kombi będzie dostępne w dwóch wariantach mocy: 265 KM i 280 KM. W obu przypadkach maksymalny moment obrotowy wynosi 350 Nm i jest osiągany już przy 1700 obr./min.
Opcjonalnie będzie też dostępna dwusprzęgłowa skrzynia biegów, a standardowo montowany jest 6-stopniowy „manual”. Czasy sprintu do „setki” mocniejszej wersji wynoszą odpowiednio 6,1 i 6,2 s (o 0,1 s wolniej niż hatchback). Konkurencyjny Ford Focus ST kombi potrzebuje 6,5 s, a Skoda Octavia RS Combi – 6,9 s. Prędkość maksymalną zwyczajowo ograniczono elektronicznie do 250 km/h.
Ozdobniki nadwozia dyskretnie podkreślają możliwości auta. Wewnątrz standardem są sportowe fotele częściowo pokryte alcantarą. Seat na razie nie podaje cen – szacujemy, że zaczną się od 112 000 zł.
Galeria zdjęć
Ozdobniki karoserii są dość dyskretne, niemniej jednak już na pierwszy rzut oka widać, że to nie jest zwykłe kombi
Kombi na tor? Owszem. W tej klasie ciekawe propozycje mają także Skoda (Octavia RS Combi) i Ford (Focus ST Kombi)
Podobnie jak 3- i 5-drzwiowe hatchbacki, także wersja ST będzie dostępna w dwóch wariantach mocy (265 lub 280 KM) i dwoma skrzyniami biegów (manual lub DSG, obie 6-stopniowe)
Standardem są 18-calowe felgi, mocniejsza, 280-konna wersja ma jednak „dziewiętnastki”. Optymalną trakcję i prowadzenie zapewnia także seryjny mechanizm różnicowy z blokadą
Cupry hatchback udowodniły już, że należą do najlciekawszych propozycji w tym segmencie