Podobnie jak w przypadku 3- i 5-drzwiowych odmian nadwoziowych, także kombi będzie dostępne w dwóch wariantach mocy: 265 KM i 280 KM. W obu przypadkach maksymalny moment obrotowy wynosi 350 Nm i jest osiągany już przy 1700 obr./min.
Opcjonalnie będzie też dostępna dwusprzęgłowa skrzynia biegów, a standardowo montowany jest 6-stopniowy „manual”. Czasy sprintu do „setki” mocniejszej wersji wynoszą odpowiednio 6,1 i 6,2 s (o 0,1 s wolniej niż hatchback). Konkurencyjny Ford Focus ST kombi potrzebuje 6,5 s, a Skoda Octavia RS Combi – 6,9 s. Prędkość maksymalną zwyczajowo ograniczono elektronicznie do 250 km/h.
Ozdobniki nadwozia dyskretnie podkreślają możliwości auta. Wewnątrz standardem są sportowe fotele częściowo pokryte alcantarą. Seat na razie nie podaje cen – szacujemy, że zaczną się od 112 000 zł.