Model K1-Attack Roadster jest najszybszym z nich. Powstaje w małej firmie zlokalizowanej w Dewińskiej Nowej Wsi. Oprócz wersji drogowej powstają tutaj także wersje wyścigowe. Roadster powstał na bazie brytyjskiego Radicala

- Pierwszy egzemplarz w wersji drogowej powstał dziesięć lat temu – mówi Dick Kvietňanský, kierowca testowy i ojciec całego projektu. Potwierdza jednocześnie, iż K1-Attack R4 wciąż jest testowany na europejskich torach i prawie zawsze znajduje się w czołówce. Nawet w swojej klasie wygrywa z Ferrari!

Dwuosobowe coupé ma karbonowe nadwozie ze stalową ramą. Wnętrze spełnia wymagania przepisów bezpieczeństwa. Tylny spoiler karbonowy jest całkowicie regulowany. Do wyścigów zastosowano ośmiocylindrowy silnik widlasty, który powstał z połączenie dwóch czterocylindrowych jednostek motocykla Suzuki Hayabusa, co daje łącznie pojemność skokową 2.8 l i moc 460 KM przy 10 500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 340 Nm. Współpracuje on z sześciostopniową przekładnią sekwencyjną Quaiffe Q-tec.

Zbiornik paliwa ma pojemność 100 l, a masa pojazdu bez kierowcy to 830 kg. Zastosowano układ hamulcowy z Radicala o średnicy tarcz 300/260 mm z czterema zaciskami. Duże zainteresowanie tym pojazdem jest w Holandii i Wielkiej Brytanii.

W ciągu roku może powstać jedynie 15-18 aut. Każde kosztuje 185 tys. Euro. W 2011 roku odbędzie się premiera wersji drogowej, która napędzana będzie sześciocylindrowym silnikiem benzynowym Forda o mocy 242 KM, który pozwala na osiąganie prędkości maksymalnej 250 km/h oraz przyspieszenia od 0 do 100 km/h poniżej 5 sekund.

Głównymi odbiorcami zestawów do budowy tego samochodu są nabywcy z USA. Jednak słowacki producent ma już swoich przedstawicieli w USA, Indiach i Holandii.