Honda HR-V e:HEV to hybryda, która wykorzystuje benzynowy silnik 1.5 i-VTEC oraz dwie elektryczne jednostki. Dzięki nim układ hybrydowy generuje łącznie 131 KM oraz 253 Nm. To wystarczy, żeby rozpędzić auto do "setki" po 10,6 s, a średnie zapotrzebowanie na paliwo wynosiło 5,4 l/100 km (WLTP).

Gama Hondy HR-V e:HEV rozpoczyna się od specyfikacji Elegance, a cena tak skonfigurowanego pojazdu to 123 700 zł. W bazowej wersji w standardzie znalazły się m.in. ledowe reflektory, podgrzewane przednie fotele, 18-calowe aluminiowe felgi, a także łączność ze smartfonami.

Kolejna w ofercie jest wersja Advance, której cena startuje od 139 700 zł, a seryjne wyposażenie zawiera dodatkowo m.in. elektrycznie sterowaną klapę bagażnika z funkcją automatycznego zamykania i bezdotykowego dostępu, podgrzewaną, skórzaną kierownicę oraz wykończenie wnętrza ze skóry syntetycznej i tkaniny.

Najbogatsza jest wersja Advance Style jest oferowana od 153 900 zł. Na jej pokładzie w standardzie znalazły się: wyróżniające elementy stylistyczne, jak dwukolorowy lakier nadwozia i pomarańczowe akcenty wykończeniowe we wnętrzu oraz audio klasy premium.

Honda HR-V e:HEV – za gotówkę lub w leasingu

Honda HR-V e:HEV będzie dostępna również w finansowaniu za pośrednictwem Honda Finance w leasingu operacyjnym od 799 zł netto miesięcznie.

Zamówienia będą przyjmowane już od 9 września br. Natomiast pierwsze samochody trafią do polskich klientów na początku 2022 r.