Najmocniejsza z nich o pojemności skokowej 5.0 litra V8 z rodziny Tau, zastąpi jednostkę 4.6 V8, która aktualnie montowana jest do modeli Genesis i Equus.

Ten pięciolitrowy silnik nie jest jednak zupełną nowością, bo w Korei jest on już prawie od roku montowany do modelu Equus i był dotychczas dostępny tylko na lokalnym rynku. Obecnie producent zamierza także wyjechać z nim poza granice swojego kraju.

Silnik 5.0 V8 ma moc 429 KM (320 kW) i jest mocniejszy od jednostki 4.6 l V8 o 11 proc. Drugim nowy silnikiem w amerykańskiej ofercie będzie trzycylindrowy Kappa o pojemności skokowej 1.0 l i mocy 70 KM (51 kW), znany już z europejskiej wersji modelu i10. Jednak w USA otrzyma turbodoładowanie i moc 110 KM (81 kW). Jego produkcja rozpocznie się w 2012 roku.

W tym samym okresie producent zamierza także poszerzyć gamę silników 1.2 Turbo z rodziny Kappa o wersje 130 KM (96 kW) i 140 KM (103 kW).