Czasem jest to główny powód zniechęcający do zakupu danego modelu. A zdawałoby się, że obecnie takie rzeczy nie powinny się zdarzać lub – jeśli już – stosunkowo rzadko. Nawet w przypadku najmniejszych aut stylistom i konstruktorom trudno znaleźć kompromis, który zapewniłby klientom zadowolenie zarówno z wyglądu wybranego modelu, jak i jego praktyczności czy komfortu obsługi i podróżowania.

Są również przykłady rozwiązań denerwujących kierowców większych i droższych samochodów. O ile w pierwszym wypadku bardzo często nie było innego wyjścia, o tyle w drugim są to już ewidentne błędy inżynierów. Oczywiście, jest ich coraz mniej, ale ciągle się pojawiają.

Sporo uwagi poświęcamy również trendom w europejskiej motoryzacji na 2017 rok. Przewidujemy, że w dalszym ciągu modne będą SUV-y, pojawi się kilka małych aut z charakterem, zadebiutuje też kilka atrakcyjnych sportowych modeli.

Widać wyraźną tendencję, że w wielu krajach wystąpi duży popyt na samochody elektryczne. A w Polsce? Chyba jeszcze nie.

W najnowszym wydaniu tygodnika „Auto Świat” (2/2017) polecamy m.in.

- Trendy 2017: SUV-y dla wszystkich, maluchy z charakterem, design bez ograniczeń, powrót wielkich marek oraz moc ponad wszystko

- Renault Grand Scénic kontra Opel Zafira Porównanie kompaktowych vanów

- Fiat Tipo SW - Nowe kombi z benzynowym silnikiem 1.4 turbo

- Skoda Octavia Scout - Uterenowione kombi z napędem 4x4 i dieslem 1.6

- Kontrowersyjne rozwiązania w nowych samochodach: co nas denerwuje, a co zachwyca

- Opony zimowe: wąskie czy szerokie?

- Wyprzedaże aut z roku 2016 - Przegląd najciekawszych ofert na rynku

- Zmiany w przepisach - Co nas czeka w 2017 roku

- Z drugiej ręki - Popularne sedany do 30 tys. zł - Dziesięć aut najczęściej poszukiwanych w internecie

- Opel Corsa C (2000-06)

- Fascynacje – VW Tiguanem śladami Agenta 007

Foto: auto świat / Auto Świat
Auto Świat (2/2017)

Najnowsze wydanie tygodnika „Auto Świat” (2/2017) w sprzedaży od 9 stycznia 2017 r.

Zapraszamy do lektury!