Czasem jest to główny powód zniechęcający do zakupu danego modelu. A zdawałoby się, że obecnie takie rzeczy nie powinny się zdarzać lub – jeśli już – stosunkowo rzadko. Nawet w przypadku najmniejszych aut stylistom i konstruktorom trudno znaleźć kompromis, który zapewniłby klientom zadowolenie zarówno z wyglądu wybranego modelu, jak i jego praktyczności czy komfortu obsługi i podróżowania.
Są również przykłady rozwiązań denerwujących kierowców większych i droższych samochodów. O ile w pierwszym wypadku bardzo często nie było innego wyjścia, o tyle w drugim są to już ewidentne błędy inżynierów. Oczywiście, jest ich coraz mniej, ale ciągle się pojawiają.
Sporo uwagi poświęcamy również trendom w europejskiej motoryzacji na 2017 rok. Przewidujemy, że w dalszym ciągu modne będą SUV-y, pojawi się kilka małych aut z charakterem, zadebiutuje też kilka atrakcyjnych sportowych modeli.
Widać wyraźną tendencję, że w wielu krajach wystąpi duży popyt na samochody elektryczne. A w Polsce? Chyba jeszcze nie.
W najnowszym wydaniu tygodnika „Auto Świat” (2/2017) polecamy m.in.
- Trendy 2017: SUV-y dla wszystkich, maluchy z charakterem, design bez ograniczeń, powrót wielkich marek oraz moc ponad wszystko
- Renault Grand Scénic kontra Opel Zafira Porównanie kompaktowych vanów
- Fiat Tipo SW - Nowe kombi z benzynowym silnikiem 1.4 turbo
- Skoda Octavia Scout - Uterenowione kombi z napędem 4x4 i dieslem 1.6
- Kontrowersyjne rozwiązania w nowych samochodach: co nas denerwuje, a co zachwyca
- Opony zimowe: wąskie czy szerokie?
- Wyprzedaże aut z roku 2016 - Przegląd najciekawszych ofert na rynku
- Zmiany w przepisach - Co nas czeka w 2017 roku
- Z drugiej ręki - Popularne sedany do 30 tys. zł - Dziesięć aut najczęściej poszukiwanych w internecie
- Opel Corsa C (2000-06)
- Fascynacje – VW Tiguanem śladami Agenta 007
Najnowsze wydanie tygodnika „Auto Świat” (2/2017) w sprzedaży od 9 stycznia 2017 r.
Zapraszamy do lektury!